گزارش تمرین امروز پرسپولیس

در اواخر تمرین امروز پرسپولیسی‌ها دو بازیكن این تیم همدیگر را مصدوم كردند!

به گزارش نما به نقل از فارس، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی هم همراه بود که در زیر می‌خوانید.

* کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 16 وارد ورزشگاه درفشی‌فر شدند.

* برخی از بازیکنان پرسپولیس از ساعت 16 و 30 دقیقه با حضور در زمین چمن به سه‌پک تاکرا پرداختند.

* پیش از شروع تمرین برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه‌ای با خبرنگاران شرکت کرد.

* حدود 50 هوادار امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند و تمرین سرخپوشان را در سکوت کامل تماشا کردند.

* در حالی که دیروز مربیان پرسپولیس لباس‌های قدیمی به تن کرده بودند اما امروز لباس‌های نارنجی و جدیدی به کادر فنی پرسپولیس داده شد.

* کریم باقری در دقایقی از تمرین روپایی زد که این کار او مورد توجه خبرنگاران و عکاسان حاضر در درفشی‌فر قرار گرفت.

* پیش از شروع تمرین کریم باقری دقایقی با پیام صادقیان صحبت کرد.

* محسن بنگر که در تمرین روز گذشته در تمرین حاضر نبود امروز دور زمین دقایقی به صورت اختصاصی پیاده‌روی کرد. گفته می‌شود بنگر به دلیل مصدومیتی که دارد قادر نخواهد بود مقابل سپاهان به میدان برود. این بازیکن در بازی مقابل استقلال خوزستان مصدوم شد و با تزریق آمپول امروز توانست تمرین اختصاصی‌اش را انجام دهد.

* بازیکنان پرسپولیس امروز مطابق چند روز اخیر با نرمش کردن بدن‌هایشان را گرم کردند و سپس زیر نظر مربیانشان آماده تمرین شدند.

* انجام کارهای تاکتیکی مدنظر برانکو بخش دیگری از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود.

* قسمت جالب تمرین امروز سرخپوشان تمرین برانکو با بازیکنان برای درست راه رفتن و درست دویدن در زمین بود که این تمرین جدید و جالب باعث تعجب خبرنگاران شد.

* فوتبال درون‌تیمی در حدود 20 دقیقه تمرین امروز پرسپولیسی‌ها را پوشش داد که در این تمرین بازیکنان تلاش می کردند با دقت به خواسته‌های برانکو گوش داده و خواسته‌هایش را در زمین پیاده کند.

* بعد از فوتبال درون‌تیمی پرسپولیس به تمرین سانتر از جناحین و گلزنی پرداختند که برانکو در این بخش تاکید زیادی بر روی دقت بازیکنان در این تمرین داشتند.

* دروازه‌بانان پرسپولیس امروز زیر نظر پانادیچ تمرینات متنوعی انجام دادند.

* گفتنی است؛ آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی روز پنجشنبه مقابل سپاهان فردا ساعت 11 صبح و پشت درهای بسته انجام می‌شود و سپس سرخپوشان راهی اردو می‌شوند تا روز پنجشنبه و ساعت 19 به مصاف سپاهان اصفهان بروند.

در قسمتی که از بازیکنان پرسپولیس مشغول سانتر از جناحین بودند در صحنه‌ای برخورد شدیدی میان محمد عباس‌زاده و سوشا مکانی بود به طوری که باعث مصدومیت هر دو بازیکن شد. بعد از این صحنه سوشا مکانی از عباس‌زاده عذرخواهی کرد اما به نظر می‌رسید عباس‌زاده از اتفاق به وجود آمده بسیار ناراحت بود. در این لحظه عباس‌زاده که شرایط بهتری پیدا کرده بود به ادامه تمرینات بازگشت اما سوشا مکانی از تمرین بیرون رفت تا به وضعیت مصدومیت این دروازه‌بان رسیدگی شود.

۱۳۹۴/۱/۲۵

اخبار مرتبط