واكنش سرمربی امارات به مراسم قرعه كشی

عکس خبري -واکنش سرمربي امارات به مراسم قرعه کشي

سرمربی ۵۱ ساله تیم ملی فوتبال امارات گفت: به قرعه مناسبی برخوردیم؛ می‌كوشم خاطره ۱۹۹۰ را تكرار كنم.

به گزارش نما به نقل از موج، مراسم قرعه کشی مرحله اول گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ امروز در مالزی برگزار شد و تیم‌های آسیایی حریفان خود را شناختند. در این مرحله امارات با تیم‌های ملی تیمور‌شرقی، عربستان، مالزی و فلسطین همگروه شد.

مهدی علی، سرمربی ۵۱ ساله تیم ملی فوتبال امارات متحده عربی تاکید کرد قرعه‌هایی که برای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ به آن‌ها برخوردیم، به نوعی متوازن و مناسب است. او همچنین گفت که تیمش قادر است موفقیت سال ۱۹۹۰ را تکرار کند.

این سرمربی ایرانی‌تبار در گفت‌وگو با دوبی اسپرت اظهار داشت: همه می‌دانند که در حال حاضر، نسل طلایی بازیکنان امارات در مجموعه من حاضر هستند. می‌کوشم که برای دومین بار امارات را من به جام جهانی ببرم. گروهی که در آن قرار گرفته‌ایم، که در کنار عربستان، مالزی و تیمورشرقی هستیم، بسیار متعادل است، اما تنها یک نگرانی در این بین وجود دارد، آن که دو تیم حاشیه خلیج فارس، در یک گروه هستند.

مهدی علی ادامه داد: انگیزه‌های امارات برای رسیدن به جام جهانی بسیار زیاد است. برای تیم من فرصت درخشانی وجود دارد که به مسابقات آسیایی و جهانی راه یابد. لازم است بگویم که من مالزی و تیمور شرقی را ضعیف نمی‌پندارم. در فوتبال، نمی‌شود که تیم‌ها را به طور قطعی بر اساس نتایج گذشته‌شان قضاوت کرد. یک ماه دیگر بازی‌های فصل جاری لیگ به پایان می‌رسد و من بلافاصله بعد از آن برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی را به منظور آماده‌سازی برای مقدماتی جام‌جهانی، اجرا خواهم کرد. من از فدراسیون فوتبال امارات می‌خواهم که در این راه، پشتیبانم باشد.

مهدی علی هافبک بازنشسته (۲۵ فصل در باشگاه الاهلی امارات بازی می‌کرد) و سرمربی تیم ملی امارات متحده عربی است که تبار ایرانی دارد. اما او سابقا به مدت شش سال در تیم ملی فوتبال امارات بازی می‌کرد. تا کنون مهدی علی سیزده سال است که در سطوح متفاوت فوتبال ملی امارات، مربی و سرمربی است.

۱۳۹۴/۱/۲۵

اخبار مرتبط