فولاد مقابل نفت مثل لیموی فشرده شده بود!

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: ما مقابل نفت مسجد سلیمان مانند یك لیموی فشرده شده بودیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی ۳ بر ۲ فولاد مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: امروز پیروزی مهم و سختی داشتیم. تیم ما مثل یک لیموی فشرده شده بود! روی شانس بردیم و جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم با این مشکلات زیاد ایستادند.

وی افزود: بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم ۲ گل که زدید راضی بودم اما پس از آن راضی نبودم و بازیکنانم بازی خوبی انجام ندادند. در کرواسی مثالی داریم که می گویند «ببر اما نگاه به دندان‌ها نکن». من از بازی بازیکنانم راضی نبودم اما از نتیجه راضی هستم فکر می‌کنم مشکلات سفرهای خارجی و مسابقات آسیایی باعث شده بود که بازیکنان خسته باشند.

سرمربی فولاد در خصوص حضور این تیم در آسیا خاطرنشان کرد: نباید مغرور باشیم و باید باهوش عمل کنیم. حریفان ما در آسیا بازیکنان گران‌قیمتی دارند و هر کدام از بازیکنان آنها به اندازه کل بودجه باشگاه ماست. دروازه‌بان ما در مسابقه امروز بعد از ۲ گلی که خورد فکر کرد بازی تمام شده است و نمایش ضعیفی ارائه کرد اما همین دروازه‌بان در بازی مقابل نفت ما را نجات داد و ۳ امتیاز با ارزش کسب کردیم اما برای بازسازی بدن‌ها بازیکنان از فردا تمرینات را با شادابی شروع خواهیم کرد.

وی در مورد قهرمانی تاکید کرد: با جدیت برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد و به هواداران قول می‌دهم که از هیچ گونه تلاشی در این راه دریغ نکنیم.

۱۳۹۴/۱/۲۷

اخبار مرتبط