جزییاتی از فیلم جدید نرگس آبیار

ظاهرا پروژه سینمایی «نفس» اثری سخت و پربازیگر است كه آبیار آنرا در مناطق مختلفی از جمله یزد،شاهرود و تهران جلوی دوربین می‌برد تا برای نمایش در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

به گزارش نما ، نرگس آبیار که پس از ساخت «شیار 143» طرح های متفاوتی را برای ساخت در دست داشت، قرار است نیمه اردیبهشت سومین فیلم جدید خود را با نام «نفس» کلید بزند.

چند خط اصلی داستان فیلم جید آبیار مشخص نشده اما این فیلم هم همچون «شیار 143» یک اثر اقتباسی است که آبیار آنرا بر اساس رمان جدید خود که هنوز منتشر نشده می سازد.

«نفس» فیلمی اجتماعی در بستر دفاع مقدس خواهد بود که تاکنون حضور بازیگرانی نظیر مهران احمدی، گلاره عباسی،سیامک صفری، پانته‌آ پناهی‌ها و محمدرضا شیرخانلو قطعی شده که عباسی سومین و مهران احمدی دومین همکاری خود با نرگس آبیار را تجربه خواهند کرد.

همچنین از عوامل فنی که حضورشان در فیلم قطعی شده است می‌توان از ساعد نیکذات (مدیر فیلمبرداری)، عباس رستگارپور(مدیر صدابرداری)، مهرداد میرکیانی(طراح گریم)، اصغر نژادایمانی(طراح صحنه و لباس)، بهزاد هاشمی(مدیر تولید و مجری طرح)،امیر یمینی(مدیر تدارکات) و روزبه سجادی حسینی(دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز) اشاره کرد.

تهیه کنندگی این فیلم نیز همچون دو اثر قبلی آبیار بر عهده ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی است که برای ساخت آن با چندین مرکز دولتی از جمله فارابی،انجمن سینمای دفاع مقدس و ... مذاکره شد که هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده است.

ظاهرا پروژه سینمایی «نفس» اثری سخت و پربازیگر است که آبیار آنرا در مناطق مختلفی از جمله یزد،شاهرود و تهران جلوی دوربین می‌برد تا برای نمایش در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر آماده شود.

۱۳۹۴/۱/۲۸

اخبار مرتبط