پروین: شانس كالدرون بیش از مانوئل است/حضور دایی در پرسپولیس شایعه است

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس می گوید شانس گابریل كالدرون برای نشستن روی نیمكت پرسپولیس از سایر افراد بیشتر است.

به گزارش ايسنا، علي پروين پس از جلسه ‌ كميته ي فني و پيشكسوتان باشگاه پرسپوليس با مدير عامل اين باشگاه كه براي تعيين سرمربي سرخپوشان در فصل بعد انجام شده بود در جمع خبرنگاران اظهار كرد: من از رويانيان تشكر مي‌كنم كه امروز پيشكسوتان را دور هم جمع كرد. قبل از آمدن او پيشكسوتان باشگاه جرات نمي‌كردند طرف باشگاه بيايند اما امروز خوشبختانه ده –دوازده نفر از قديمي‌هاي پرسپوليس دور هم جمع شدند.

وي درباره‌ي نتيجه‌ي اين جلسه گفت: ما در نهايت پس از بحث‌هايي كه داشتيم به دو گزينه رسيديم كه اين دونفر كالدرون و خوزه مانوئل هستند. قرار است از بين اين دو نفر تا فردا ساعت 5/3 الي 4 بعد از ظهر يك نفر به عنوان سرمربي انتخاب شود. البته رويانيان در حال نهايي كردن كار است و حتي ممكن است كه تا پايان امشب سرمربي مشخص شود. اما اگر امشب هم اتفاقي نيفتاد حداكثر تا فردا اين كار انجام مي‌شود.

پروين درباره ي اينكه شانس كداميك از اين دو گزينه براي نشستن روي نيمكت پرسپوليس بيشتر است گفت: به نظرمن شانس كالدرون بيشتر است و پس از انتخاب سرمربي يكي، دو نفر از قديمي‌هاي پرسپوليس را هم كنار او خواهيم گذاشت. قبول دارم كه انتخاب سرمربي طولاني شده است اما اين موضوع به خاطر اين بود كه دنيزلي هفت، هشت روز ما را سركار گذاشته بود.

وي درباره‌ي ادامه ي وضعيت عاشوري با آمدن سرمربي جديد گفت: فعلاً درباره‌ي عاشوري هيچ صحبتي نكرده ايم. زماني كه مربي خارجي بيايد مطمئناً با خودش دستيار مي‌آورد. ضمن اينكه من در جريان آمدن كرماني مقدم به كادر فني نيستم.

پروين در پاسخ به اين سوال كه با توجه به همكاري علي دايي با راه آهن چه نظري درباره شايعه حضور او در پرسپوليس داريد گفت: ما فقط به دنبال گزينه‌هاي خارجي هستيم و اين اتفاق يك شايعه است.

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در پايان گفت: امروز با حضور افرادي كه در نشست حضور داشتند كميته فني باشگاه را انتخاب كرديم. اين كميته در ادامه هم به كارش ادامه مي‌دهد و سعي مي‌كنيم از تيم حمايت‌هاي لازم را انجام دهيم.

۱۳۹۱/۴/۱۰

اخبار مرتبط