اظهارنظر مورینیو پس از قهرمانی در لیگ برتر

سرمربی آبی‌های لندن كه تیمش به قهرمانی لیگ برتر رسید، گفت: سزاوار دست‌یابی به این عنوان هستیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، در چارچوب هفته سی و پنجم دسته برتر فوتبال انگلیس امروز تیم‌های چلسی و کریستال پالاس مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با پیروزی یک به صفر لندنی‌های میزبان به پایان رسید. این پیروزی موجب قهرمان شدن تیم چلسی برای پنجمین بار در تاریخ این باشگاه شد.

پس از این دیدار ژوزه مورینیو سرمربی چلسی در گفت‌وگویی خبری شرکت کرد.

مورینیو تاکید کرد: هنگامی که شما به سختی کار می‌کنید، در واقع قهرمان هستید و در این زمان هست که احساس می‌کنید لایق و سزاوار این عنوان هستید. این احساس خوبی است. از نظر من، این می‌تواند یک احساس به خصوص باشد زیرا من هوشمندترین شخصی نیستم که در تیم‌های باشگاهی و ملی وجود دارد. من سخت‌ترین لیگ فوتبال اروپا را انتخاب کرده‌ام، من باشگاهی را انتخاب کرده‌ام که پیش از آن برایم خاطرات خوبی در آن رقم خورد.

او ادامه داد: اکنون بسیار احساس خوشحالی دارم که توانستم به قهرمانی لیگ برتر انگلیس برسم. من برای دست‌یابی به جام دیگری نیز خواهم کوشید و در این راه، مطمئن باشید که اگر روزی و زمانی ببینم که فشار زیادی بر من قرار دارد، حتماً اقداماتم را متوقف خواهم کرد.

مورینیو در انتها گفت: آن‌چه که بازیکنانم اکنون احساس می‌کنند، خارق‌العاده است، آن‌ها مستحق این عنوان قهرمانی هستند. آن‌ها حالا می‌توانند به استراحت بپردازند. تیم حریف چنان بازی کرد که گویی که این بازی برای آن‌ها حکم مرگ و زندگی‌ است. ما در مقابل آن‌ها با دل و جان بازی کردیم و باید در سه هفته پیش رو نیز چنین کنیم.

۱۳۹۴/۲/۱۳

اخبار مرتبط