حزب الله عراق آل سعود را تهدید نظامی كرد

دبیركل گردان‌های حزب الله عراق در نشست خبری گفت در صورتی كه ریاض شیخ نمر را اعدام كند كلیه اسیران سعودی كه نزد حزب الله عراق هستند را اعدام خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از ابنا، گردان‌های حزب الله عراق عربستان را تهدید کردند در صورتی که شیخ نمر روحانی برجسته سعودی را اعدام کند آن‌ها سعودی‌های اسیر شده در عراق را اعدام خواهند کرد و مصالح ریاض را از طریق مرزهای عراق با عربستان هدف قرار خواهند داد.

روزنامه القدس العربی گزارش داد: «عباس المحمداوی» دبیرکل گردان‌های حزب الله عراق در نشست خبری گفت در صورتی که ریاض شیخ نمر را اعدام کند کلیه اسیران سعودی از جمله سه اسیری که نزد حزب الله عراق هستند را اعدام خواهد کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اسیران سعودی همچنان تا آزاد شیخ نمر نزد عراق باقی خواهند ماند. ریاض بداند گردان‌های حزب الله در عراق، سوریه، لبنان و یمن در صورت اعدام شیخ نمر پاسخ کوبنده‌ای به عربستان خواهند داد.

این روزنامه در ادامه نوشت: فرماندهان حزب الله عراق گفته‌اند کمادوهایی در اختیار دارد که ماموریت آن‌ها حمله به پایگاه‌های زمینی عربستان در مرز عراق با این کشور است و آماده‌اند تا اهدافی را در داخل عربستان بمباران کنند. پس عربستان از اعدام شیخ نمر باید منصرف شود.

۱۳۹۴/۲/۲۵

اخبار مرتبط