فریاد الله اكبر محسن رضایی !

با موافقت فرمانده كل قوا، دكتر محسن رضایی، امروز با لباس نظامی در مراسم میثاق پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) در جمع فرماندهان عالی رتبه حاضر در جایگاه‌ حضور یافت.

به گزارش نما به نقل از تابناک، البته وی از روز قدس سال گذشته که شرایط منطقه ناامن شده بود، در راهپیمایی با‌‌ همان لباس پاسداری اول انقلاب شرکت کرد. هر چند وی همچنان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام است و ریاست کمیسیون اقتصادی در مجمع را بر عهده دارد، در کنار آن به دلیل شرایط خاص منطقه و با تأیید و مجوز رهبر انقلاب دوباره لباس دفاع از شرف و امنیت کشور را بر تن کرد.

رضایی اخیرا اعلام کرده بود بنا به تغییرات امنیتی و دفاعی منطقه و در جهت افزایش اقتدار دفاعی کشور، قصد انتقال تجربه و دانش نظامی برای تربیت فرماندهان جوان را دارد. در پی این اعلام آمادگی با موافقت فرمانده کل قوا، دکتر محسن رضایی، امروز با لباس نظامی در مراسم میثاق پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) در جمع فرماندهان عالی رتبه حاضر در جایگاه، حضور یافت.

خود وی در توضیح این مسأله گفت: می‌خواهم بخشی از وقتم را صرف انتقال تجربیات دفاعی به فرماندهان آینده سپاه کنم.

البته وی به بازگشت همه به ارزش‌های انقلاب تأکید می‌کند و هم پیشرفت اقتصادی، هم امنیت ملی و اقتدار کشور را بازگشت به ارزش‌های انقلاب می‌داند.

یکی از اتفاقات جالب امروز در مراسم میثاق پاسداری دانشگاه امام حسین(ع)، هنگامی بود که رهبر انقلاب به این جمله رسیدند؛ «بنده خبرهایی دارم که دشمنان ما با همراهی برخی مسئولین سفیه منطقه خلیج فارس در صدد هستند که جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بشکانند، پاسداران انقلاب و همه پاسداران حریم امنیت ملی بیدار و هیار هستند، آن‌ها بدانند اگر شیطنتی صورت بگیرد، واکنش ایران بسیار سخت خواهد بود.»

در همین حال ناگهان فریاد الله اکبر محسن رضایی، کل دانشگاه امام حسین را به تکبیر کشاند.

۱۳۹۴/۲/۳۰

اخبار مرتبط