آغاز رزمایش بزرگ نیروی زمینی ارتش

عکس خبري -آغاز رزمايش بزرگ نيروي زميني ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش از برگزاری رزمایش بزرگ بیت‌المقدس این نیرو با شركت یگان‌های پیاده، زرهی، توپخانه، یگان‌های واكنش سریع، تكاور و هوانیروز و در سه منطقه مختلف جغرافیایی كشور پهناور ایران اسلامی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در مراسم جشن تحلیف و دانش‌آموختگی در دانشگاه امام حسین (ع) مبنی بر ایجاد فضای جنگ‌های نیابتی و مشارکتی غرب در منطقه و اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، برگزاری رزمایش‌ها و مانورها از جمله برنامه‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و ما از منویات مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان برگزاری رزمایش بیت‌المقدس را در دستور کار خود قرار دادیم.

فرمانده نیروی زمین ارتش در خصوص ابعاد و برگزاری رزمایش بیت‌المقدس نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش بزرگ بیت‌المقدس نیروی زمینی ارتش با شرکت یگان‌های پیاده، زرهی، توپخانه، یگان‌های واکنش سریع، تکاور و هوانیروز تاریخ 31 اردیبهشت 94 به مدت یک هفته و در سه منطقه مختلف جغرافیایی کشور پهناور ایران اسلامی برگزار می‌شود.

وی در خصوص استفاده از تجهیزات و دستاوردهای جدید اظهار داشت: در رزمایش بیت‌المقدس علاوه بر استفاده از تجهیزات جدید بر آن هستیم تا ارزیابی تجهیزات جدید دریافتی را در این رزمایش انجام دهیم. همچنین تاکتیک‌های پیشرفته متناسب با فضای جنگ‌های نیابتی و مشارکتی در رزمایش بیت‌المقدس مورد تست و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

فرمانده نیروی زمین ارتش در ادامه اظهار داشت: سرعت، تحرک، جابجایی سریع نیروها در کمترین زمان ممکن و حجم آتش انبوه از ویژگی‌های منحصر به فرد در این رزمایش است.

این رزمایش با رمز یا حسین (ع) از صبح فردا 31 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

۱۳۹۴/۲/۳۱

اخبار مرتبط