رئیس جمهور وارد شهرستان ملارد شد

رئیس جمهور به منظور دیدار با مردم شهرستان های شهریار، ملارد و شهرقدس دقایقی پیش وارد شهرستان ملارد شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، صبح امروز حجت الاسلام حسن روحانی در جریان هجدهمین سفر استانی و به منظور دیدار با مردم غرب استان تهران وارد شهرستان ملارد شد و مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی این مناطق قرار گرفت.

رئیس جمهور تا دقایقی دیگر با حضور در ورزشگاه شهید ثمری شهرستان ملارد ضمن دیدار با مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در جمع آنان به سخنرانی خواهد پرداخت.

حجت الاسلام روحانی پس از سخنرانی در جمع مردم غرب استان تهران با حضور در شهرستان شهریار، بازار ایرانی اسلامی شهر جدید اندیشه را افتتاح می کند.

حضور در شهرستان قدس و دیدار با مسئولان استانی و ائمه جمعه و فرمانداران و مدیران شهرستان های غرب استان تهران از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران است.

حجت الاسلام روحانی در آخرین برنامه سفر خود به شهرستان های غرب استان تهران در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر شده و به سوالات آنان پاسخ می دهد.

عدم وجود یک تخت بیمارستانی در شهرستان ملارد یکی از نگرانی های جدی مردم و مسئولان در این منطقه محسوب می شود به طوری که داود کرمی با اشاره به مشکلات موجود در بخش بهداشت و درمان ملارد اظهار داشت: مهمترین مطالبات مردم ملارد در سفر رییس جمهور به موضوع ساخت بیمارستان و ایجاد زیرساخت های فرهنگی و ورزشی مربوط می شود.

این سفر اولین مرحله از سفر کاروان تدبیر و امید به شهرستان های استان تهران است و رئیس جمهور طی چهار الی پنج مرحله به تمامی شهرستان های استان تهران سفر می کند.

سه شهرستان غرب استان تهران شامل ملارد، شهریار و قدس در مجموع یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارند که از برخی استانهای کشور بیشتر است که این امر نشان دهنده ضرورت توجه بیشتر به این منطقه است.

۱۳۹۴/۳/۵

اخبار مرتبط