واكنش اسطوره فوتبال برزیل به دستگیری مقامات فیفا

عکس خبري - واکنش اسطوره فوتبال برزيل به دستگيري مقامات فيفا

مهاجم پیشین تیم ملی برزیل با توصیف مقامات بازداشت شده فیفا كه متهم به فساد اداری در این سازمان هستند، آنها را به گروهی موش تشبیه كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، روماریو، ستاره اسبق سلسائو که اکنون در کشورش به عنوان یک نماینده مجلس فعالیت می‌کند، متهمان دستگیر شده در پرونده فساد رشوه‌گیری، اخاذی و پولشویی در فیفا را مورد انتقاد شدید‌اللحنی قرار داد.

روماریو در پیامی در صفحه شخصی خود در واکنش به اتفاق روز گذشته (سه‌شنبه) که در آن 9 تن از مقامات ارشد فیفا در هتلی در زوریخ سوئیس دستگیر شدند، نوشت: مقامات سوئیسی در لانه موش‌ها یک عملیات انجام دادند و چند تن از مقامات فوتبال را دستگیر کردند. این دزدان شیاد و کلاهبردار که دستگیر شده‌اند همان کسانی هستند که به فوتبال ضربه زده‌اند و یکی از آنها هم از کشور خودمان است.

روماریو در ادامه این پیام نوشته است: خوسه ماریا مارین (رئیس پیشین کنفدراسیون فوتبال برزیل) یکی از بازداشت شدگان است. او یکی از موش‌هایی است که من از مدت‌ها پیش گفته بودم مایه ننگ هستند. او یکی از افرادی بود که سال گذشته در کنار دیلما روس، رئیس جمهور برزیل در اواسط جام جهانی پذیرای سران ایالت بودند. متأسفانه این پلیس ما نبود که این بازداشت‌ها را انجام داد اما به هر حال یک روز این کار باید صورت می‌گرفت.

انتظار می‌رود دستگیری اعضای ارشد فیفا که یکی از آنها جفری وب، رئیس کنفدراسیون آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب و نایب رئیس فیفا بود، شانس پیروزی دوباره سپ بلاتر را در پنجمین دوره کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست فیفا کم کند.

۱۳۹۴/۳/۷

اخبار مرتبط