اعدام ۲۰ نفر در سالن نمایش توسط داعش

تروریست‌های تكفیری داعش در جدیدترین جنایت خود نمایشی را كارگردانی كردند كه در این اتفاق ۲۰ نفر به‌جرم شیعه بودن در سالن تئاتر به‌صورت واقعی اعدام شدند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، میان تمام هیاهوهای موجود در مورد اتفاقات مختلف تروریستی در سوریه و عراق، گاهی وقت‌ها برخی اخبار جلوه‌ای دیگر دارند و احساسی دردناک و هولناک را از این واقعه برای افراد ترسیم می‌کنند.

یکی از مسائلی که از زمان فراگیر شدن موج رسانه‌ای اقدامات جنایتکارانه گروه تروریستی داعش کنار کشتارهای وحشیانه‌ آنان، مردم تمام جهان را آزرده است، نابودی تاریخ و هویت باستانی کشورهای غرب آسیا است، تمدنی که به‌راحتی و به‌تعبیر امام خامنه‌ای به‌وسیله جاهلیت جدید در حال نابودی است و دیگر هیچ اثری از آن باقی نخواهد ماند.

امروز روزنامه الشروق تونس در خبری جدیدترین اقدام وحشیانه تروریست‌های داعش را معرفی کرد. کشتن انسان‌های دیگر هیچ وقاحتی برای این گروهک پلید ندارد و بی‌شرمانه جنون روانی خود را حالا به یک نمایش تبدیل کرده‌اند. اعدام 20 شهروند شهر باستانی تدمر در سالن تئاتر، نمایشی واقعی بود که مردم این شهر به‌اجبار مجبور به تماشای آن شدند.

این بار تماشاگران نمایشی را دیدند که در آن 20 نفر به‌جرم شیعه بودن به‌ضرب گلوله کشته شدند، کشتاری که این بار رنگ و بوی تئاتری به خود گرفت.

تروریست‌های داعش از 21 می وارد شهر تدمر شده‌اند و جنایات هولناک خود را همچنان ادامه می‌دهند. گویا آن‌ها دیگر فرای سناریوی ائتلاف آمریکایی صهیونیستی خود، نمایش‌های دیگری را نیز کارگردانی می‌کنند. آن‌ها کنار کشتار و ارتکاب چنین جنایاتی در حال تخریب آثار باستانی شهر تدمر سوریه نیز هستند.

۱۳۹۴/۳/۷

اخبار مرتبط