فلسطین شكایتش را از رژیم صهیونیستی پس گرفت!

در شرایطی كه رئیس فدراسیون فلسطین با كارت قرمز سخنرانی كرد، فدراسیون فوتبال این كشوربه درخواست صدراعظم آلمان، شكایتش برای تعلیق عضویت رژیم صهیونیستی را پس گرفت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، فلسطین تحت فشار افکار عمومی و به درخواست آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان از به رای گذاشتن شکواییه تنظیم شده خود برای تعلیق عضویت رژیم‌ صهیونیستی در فیفا صرف‌نظر کرد.
این اتفاق در شرایطی رخ داد که خیلی‌ها، نفوذ لابی صهیونیست و تهدیدهای احتمالی را عامل تغییر تصمیم فدراسیون فوتبال فلسطین می‌دانند.
در این شرایط، رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین با حضور در جایگاه سخنرانی شصت و پنجمین کنگره فیفا به شکل نمادین، کارت قرمزی به نشانه اخراج رژیم صهیونیستی به حضار نشان داد.
به گزارش تسنیم، در حالی که لابی‌های رژیم صهیونیستی تلاش زیادی برای تعلیق نشدن حضور رژیم صهیونیستی در فیفا به خرج می‌دهند، جبرئیل رجوب با سخنرانی قاطع و افشای کارشکنی‌های رژیم صهیونسیتی در فوتبال، بار دیگر بر تعلیق آنها از سوی فیفا پافشاری کرد.

رجوب به شکل نمادین یک کارت قرمز در دست داشت و با نشان دادن مدام آن به حضار، سعی می‌کرد آخرین تلاش‌ها برای محرومیت رژیم صهیونیستی انجام دهد.

۱۳۹۴/۳/۸

اخبار مرتبط