داعش مسئول مالی خود را اعدام كرد

روزنامه الحیات نوشت داعش مسئول مالی خود را به جرم تلاش برای كسب غنائم بیشتر اعدام كرد.

به گزارش نما باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الحيات اضافه کرد:

منابع کرد اعلام کردند اختلاف ميان اعضاي داعش در موصل بر سر موقعيت و غنائم شدت يافته است. يک منبع ديگر هم تاکيد کرد داعش در زمان پرداخت دستمزد کارکنان خود ، پولهاي تقلبي را لابلاي ديگر پولها قرار مي دهد.

سعيد مموزيني سخنگوي تشکيلات حزب دموکرات کردستان در نينواي عراق به الحيات گفت اختلاف ميان نيروهاي عراقي وابسته به داعش و نيروهاي خارجي داعش رو به افزايش است و به همين سبب دادگاه داعش اقدام به صدور احکام اعدام کرده است که آخرين آنها اعدام عبد الرحمن اوزبکي مسئول مالي اين گروه تروريستي در موصل و معاون مالي داعش در اين شهر بوده است که به علت تلاش براي کسب غنائم بيشتر اعدام شده است.

مموزيني خاطر نشان کرد شماري از اعضاي داعش همچنين اقدام به فرار کرده اند. پايگاه اينترنتي « اتحاديه ميهني » اقليم کردستان عراق به رهبري جلال طالباني هم گزارش داد دادگاه داعش حکم پانزده نفر از اعضاي اين گروه را صادر کرده است و ميان اين افراد ،‌پنج نفر سرکرده هستند.

وي افزود مشکلات مردم موصل به علت قطع برق و ‌افزايش بهاي کالاهاي اسلاسي افزايش يافته است و در عين حال داعش دستورات شديدي براي ماه رمضان صادر کرده است از جمله اين که افرادي که در اين ماه در حال سيگار کشيدن بازداشت شوند گردن زده خواهند شد.

۱۳۹۴/۳/۸

اخبار مرتبط