تیتر اول روزنامه های اسپانیایی برای قهرمانی بارسا

روزنامه‌های اسپانیا قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را عنوان اصلی خود قرار داده‌اند.

به گزارش نما به نقل از راه دانا روزنامه مارکا، تیتر اصلی خود را به قهرمانی بارسلونا اختصاص داد و نوشت: بارسلونا شب گذشته با نتیجه 3 بر یک موفق به شکست یوونتوس شد و زنندگان گل‌های بارسلونا راکیتیچ، سوارس و نیمار بودند. آبی‌-‌اناری‌پوشان موفق به کسب پنجمین جام خود در لیگ قهرمانان شدند. چهار عنوان این تیم در 10 سال گذشته به دست آمده است. آنها همچنین در این فصل فاتح سه گانه شدند.

تکذیب خبر پیوستن کریم بنزما به منچستریونایتد دیگر تیتر مهم این روزنامه است.

روزنامه آ اس نیز تیتر نخست خود را به قهرمانی بارسلونا اختصاص داد و نوشت: ژاوی با کسب چهار جام در لیگ قهرمانان با بارسلونا خداحافظی کرد. این روزنامه همچنین نوشت: لوئیس انریکه هنوز تصمیمی در مورد آینده خود نگرفته است.

درخشش موراتا که یک گل به ثمر رساند و اعتراض بازیکنان یوونتوس به خطایی که در محوطه جریمه روی پوگبا انجام شد و داور این خطا را پنالتی اعلام نکرد، از دیگر عناوین مربوط به بازی شب گذشته است.



تیتر مهم دیگر آ اس اشاره به قهرمانی تیم‌های اسپانیایی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا دارد. در دو سال گذشته رئال مادرید و بارسلونا در لیگ قهرمانان و سویا دو سال پیاپی در لیگ اروپا قهرمان اروپا شدند.

ادامه حضور گرت بیل در رئال مادرید از عناوین دیگر این روزنامه است.



روزنامه‌های اسپورت و موندو دپورتیوو صفحات نخست خود را به قهرمانی کاتالان‌ها اختصاص داده‌اند و از بارسلونا به عنوان بهترین تیم تاریخ یاد کردند.

۱۳۹۴/۳/۱۷

اخبار مرتبط