زمان پخش «ماه عسل»

غلامرضا میرحسینی مدیر شبكه سه سیما درباره زمان آغاز پخش برنامه «ماه عسل» گفت: تلاش می‌كنیم یك شب زودتر از آغاز ماه مبارك رمضان برنامه را آغاز و در جدول پخش جای آن را مشخص كنیم. بنابراین برنامه احتمالا از چهارشنبه ۲۷ خرداد و برابر با ۲۹ شعبان روی آنتن می‌رود.

به گزارش نما به نقل از مهر: غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما درباره زمان آغاز پخش برنامه «ماه عسل» گفت: تلاش می‌کنیم یک شب زودتر از آغاز ماه مبارک رمضان برنامه را آغاز و در جدول پخش جای آن را مشخص کنیم. بنابراین برنامه احتمالا از چهارشنبه ۲۷ خرداد و برابر با ۲۹ شعبان روی آنتن می‌رود.

قرار نیست برنامه طنز شود اما اشک هم نمی‌گیریم

وی درباره نحوه شاد شدن این برنامه توضیح داد: قرار است برنامه از رویکرد حزن و اندوه خود خارج شود یعنی اینگونه نباشد که بخواهیم از مخاطب اشک بگیریم بلکه سعی می‌کنیم فضایی را ایجاد کنیم که لحظه افطار مردم با نمایش ناکامی‌ها و ناملایمات همزمان نشود و حس غم و اندوه به مخاطبان دست ندهد.

مدیر شبکه سه تصریح کرد: بنابراین این رویکرد در برنامه تغییر داده می‌شود و اینگونه نیست که «ماه عسل» به برنامه بگو بخند و بذله‌گویی و طنز تبدیل شود، بلکه فضای آن قدری روشن‌‌تر می‌شود.

۱۳۹۴/۳/۱۷

اخبار مرتبط