تشییع 2 شهید مدافع حرم در شهرری

آیین تشییع پیكر پاك و مطهر دو شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) با حضور مردم متدین و انقلابی استان تهران در شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، صبح امروز و با حضور روحانیون و ائمه جماعات، مسئولان و مدیران اجرایی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم متدین و انقلابی استان تهران، آیین تشییع پیکر دو شهید مدافع حرم در شهرستان ری برگزار شد.

در این مراسم نورانی پیکر شهیدان علی امرایی وحسن غفاری از خیابان امام‌زاده عبدالله شهرری به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تشییع و برای خاکسپاری به بهشت زهرای تهران منتقل شد.

حضور نوجوانان و جوانان در کنار سایر اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع پیکر دو شهید مدافع حرم حضرت زینب نشان داد که آینده سازان کشور همواره پاسدار مکتب اهل بیت عصمت و طهارت بوده و اجازه نمی دهند دشمن به اهداف خود برسد.

جمعی از حاضران در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر دو شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) با سردادن شعارهایی آمادگی خود را برای دفاع از حرم حضرت زینب در سوریه اعلام داشتند.

پیکر شهیدان امرایی و غفاری پس از حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گرد این حرم الهی طواف داده شد و برای خاکسپاری به بهشت زهرا انتقال پیدا کرد.

گفتنی است شهیدان امرایی و غفاری در روزهای اخیر در مسیر دمشق - درعا در جنوب سوریه بر اثر انفجار مین به شهادت رسیده‌اند.

۱۳۹۴/۴/۴

اخبار مرتبط