پرسپوليس با من تماس نگرفته با استقلال هم به توافق نرسيدم

خلعتبری تیم آینده‌اش را مشخص كرد

عکس خبري -  خلعتبري تيم آينده‌اش را مشخص کرد

ستاره ملی پوش و بدون تیم فصل نقل و انتقالات گفت: «استقلالی ها حرفشان را عوض كردند، به احتمال فراوان سپاهانی می‌شوم.»

یه گزارش نما، محمدرضا خلعتبری مهاجم فصل گذشته الغرافه و الوصل امارات همچنان بلاتکلیف است و در حالی که چند روز به پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده، هنوز تیمش را انتخاب نکرده است. در روزهای اخیر شایعات مختلفی درخصوص پیوستن او به سپاهان مطرح شد که گویا این شایعات در نهایت تبدیل به واقعیت می‌شود. خلعتبری با استقلال به توافق نرسیده و در حال حاضر خودش می‌گوید که به احتمال فراوان راهی سپاهان خواهد شد.
از باشگاه سپاهان خبر می رسد که شب گذشته آخرین مذاکره تلفنی با خلعتبری صورت گرفته و توافقات شفاهی بین طرفین حاصل شده است.
قرار است خلعتبری تا یکی دو روز آینده به ایران بازگردد و در صورتی که با باشگاه دیگری به توافق نرسد با سپاهان قرارداد امضا کند.

او درخصوص وضعیت خودش به سوالات جام پاسخ داد:

* بالاخره به کدام تیم می‌روی، استقلال، پرسپولیس یا سپاهان؟
- من چند روز پیش با استقلالی‌ها مذاکره کردم ولی در نهایت به توافق نرسیدم. روز جمعه هم با آقای رحیمی مدیرعامل سپاهان مذاکره کردم که صحبت‌های خوبی انجام دادیم.

* یعنی با سپاهان به توافق رسیدی؟
- ما در مورد جزییات حرف خاصی نزدیم ولی یک صحبت کلی انجام دادیم و قرار شد در اصفهان دوباره مذاکره کنیم. اگر به ایران برگردم به احتمال فراوان در سپاهان بازی خواهم کرد.

* چرا دوست داری در سپاهان بازی کنی؟
- من چند سال در اصفهان بازی کردم و معتقدم سپاهان یکی از تیم‌های باشخصیت ایران و آسیا است. آنها در جمع 8 تیم برتر آسیا حضور دارند و می‌توانند به مراحل بالاتر هم بروند. من تمامی شرایط را بررسی می‌کنم و در نهایت تصمیم می‌گیرم.

* قبول نداری سپاهان با جدایی ستاره‌هایش ضعیف شده است؟
- سپاهان تیم بسیار باشخصیتی است که هر سال با جدایی بازیکنانش باز هم مدعی است. سپاهان امسال هم مدعی قهرمانی است و حتی اگر به این تیم هم نروم حرفم را عوض نمی‌کنم.

* پس فعلا سپاهان در اولویت است؟
- بله، همینطور است. همانطور که گفتم با استقلال به توافق نرسیدم و حالا بیشتر به سپاهان فکر می‌کنم. چند بازیکن سابق ذوب‌آهن هم حالا در سپاهان هستند و من دوستان دیگری هم در این تیم دارم.

* راستی چرا با استقلال توافق نکردی، بیشتر توضیح می‌دهی؟
- آنها روز اول چیز دیگری به من گفتند ولی وقتی مذاکره کردیم حرف خود را عوض کردند و من هم شرایط جدید استقلال را قبول نکردم.

* راستی با پرسپولیس در حال مذاکره نیستی؟
- راستش را بخواهید آنها در این یکی دو هفته با من تماس نگرفتند و فکر می‌کنم پرسپولیس تا حدود زیادی تیمش را تکمیل کرده و در خط حمله هم به اندازه کافی بازیکن دارد. با این شرایط فکر نمی‌کنم پرسپولیسی شوم.

* این خبر صحت دارد که می‌گویند تو از پرسپولیس دو میلیارد تومان خواسته‌ای؟
- من اصلا با پرسپولیس حرف پول نزدم چون مدیر برنامه‌هایم با آنها مذاکره کرده و نمی‌دانم در مورد مبلغ قرارداد چه صحبتی با آقای رویانیان داشته است.

* بالاخره چه روزی تیم جدیدت را انتخاب می‌کنی؟
-تا دو سه روز دیگر حتما تصمیم آخر را می‌گیرم.

* برخی معتقدند در این مدت خیلی خوب بازارگرمی کردی!
- من نیازی به این کارها ندارم و بازیکنی نیستم که روی زمین بمانم و بازارگرمی کنم. زیاد هم برایم مهم نیست که دیگران چه می‌گویند.

۱۳۹۱/۴/۱۸

اخبار مرتبط