كروس: حضورم در رئال تصمیمی كاملاً درست بود

هافبك آلمانی سفیدپوشان مادریدی تأكید كرد كه در سال اول حضورش در این تیم عملكرد خوبی داشته است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تونی کروس که در فصل اول حضورش در رئال مادرید با این تیم به نایب قهرمانی لالیگا رسید و پس از ناکامی در جام حذفی اسپانیا، در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم ناکام ماند، به روزنامه «آس» اسپانیا گفت: ما فصل گذشته تا آستانه تصاحب دو جام پیش رفتیم. ما تیمی داریم که مشتاق پیروزی در هر رقابتی است. قهرمانی در هر رقابتی هم می‌تواند فوق‌العاده باشد.

هافبک آلمانی سفیدپوشان مادریدی تصریح کرد: پس از اینکه با آلمان به قهرمانی جام جهانی 2014 رسیدیم، هدفم این بود که در بیرون از مرزهای آلمان به فوتبالم ادامه دهم و پیوستن به رئال مادرید تصمیمی کاملاً درست بود و در این راه صددرصد متقاعد شده بودم. حالا هم خوشحالم. سال اولم در رئال مادرید خیلی خوب بود. من حالا در تیم جا افتاده‌ام و امیدوارم در سال‌های پیش‌رو با رئال به عناوین قهرمانی برسم.

کروس که بنیاد خیریه‌ای را برای کمک به کودکان بیمار راه‌اندازی کرده است، در این خصوص هم اظهار داشت: می‌خواهیم از خانواده‌هایی حمایت کنیم که برای مراقبت از فرزندان بیمارشان سخت تلاش می‌کنند و در کنارش می‌خواهیم تا به رؤیای کودکان‌شان هم جامه عمل بپوشانیم.

۱۳۹۴/۴/۱۳

اخبار مرتبط