نتانیاهو: ایران به دنبال تسلط بر دنیاست

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد كه ایران در صدد تسلط بر دنیا است.

به گزارش نما به نقل از تایمز اسرائیل، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد که این رژیم برای هر سناریویی درمورد ایران آماده می‌شود و مصمم است که از خود در برابر خطر محافظت کند.

وی که در مراسم سالگرد تئودور هرتزل سخنرانی می‌کرد مدعی شد که ایران به دنبال تسلط بر دنیا است و از گروه داعش نیز خطر به مراتب جدی‌تری به شمار می‌رود.

نتانیاهو در ادامه ادعا کرد هرچند ایران و دولت داعش با یکدیگر درحال جنگ هستند اما هدف هر دو آنها نابودی ارزش های غربی است.

وی با انتقاد از مذاکرات هسته‌ای با ایران و تلاش برای دستیابی به یک توافق جامع میان ایران و 1+5 مدعی شد: ایران که بزرگترین حامی تروریسم در دنیا است هرچه بیشتر درحال باج‌خواهی و امتیازگیری از قدرتهای جهانی است. ایران بزرگترین تهدید برای صلح جهانی به شمار می‌رود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی کابینه این رژیم در واکنش به مذاکرات هسته‌ای وین میان ایران و شش قدرت جهانی گفته بود: مذاکرات ایران یک دستاورد به شمار نمی‌رود بلکه یک شکست است. زیرا امتیازاتی که به ایران داده شده درحال افزایش است. این یک توافق بد و حتی بدتر از توافق با کره شمالی است و به دستیابی ایران به بمبهای بسیار زیادی منتهی خواهد شد.


۱۳۹۴/۴/۱۷

اخبار مرتبط