برنامه سری داعش برای پایان دادن به جهان

یك منبع پاكستانی وابسته به طالبان فاش كرد گروه تروریستی داعش درحال برنامه ریزی سری برای پایان دادن به جهان است.

به گزارش نما به نقل از عصر ایران ، يک منبع پاکستاني وابسته به طالبان سندي را در اختيار رسانه هاي آمريکا قرار داده است که از احتمال حمله داعش به هند خبر مي دهد. در اين سند آمده داعش در تلاش است با حمله به هند، آمريکا را به يک جنگ تمام عيار وادار کند؛ جنگي که پايان جهان را رقم خواهد زد.
به گزارش ديلي ميل ، در بخش ديگري از اين سند به اين نکته اشاره شده که گروه تروريستي داعش قصد دارد به سربازان آمريکايي مستقر در افغانستان حمله کند، ديپلمات هاي آمريکايي را به قتل برساند و به مقامات پاکستاني نيز حمله کند. مقامات اطلاعاتي آمريکا با بررسي اين سند از موثق بودن آن خبر دادند.
اين سند نشان مي دهد گروه تروريستي داعش از طالبان پاکستان، افغانستان و القاعده خواسته است با پيوستن به اين گروه تروريستي، يک خلافت مشترک تشکيل دهند. گروه تروريستي داعش قصد دارد با تشکيل ائتلافي از گروه هاي تروريستي، تمام جهان را تصرف کند.

در سند مذکور قيد شده مقدمات حمله به هند در حال آماده سازي است. رهبران گروه تروريستي داعش اميدوارند اين جنگ زمينه ساز جنگ با آمريکا شود.
در ادامه اين سند آمده است حتي اگر آمريکا با تمامي متحدان خود قصد حمله به داعش داشته باشد، جامعه جهاني عليه آمريکا متحد خواهد شد. اين صف آرايي ها در نهايت به يک جنگ پاياني منجر خواهد شد.
در بخش ديگري از اين سند به اين نکته اشاره شده که گروه تروريستي داعش قصد دارد به سربازان آمريکايي مستقر در افغانستان حمله کند، ديپلمات هاي آمريکايي را به قتل برساند و به مقامات پاکستاني نيز حمله کند. مقامات اطلاعاتي آمريکا با بررسي اين سند از موثق بودن آن خبر دادند.
طبق گزارش ميل آنلاين، نيروهاي امنيتي هند مانع از پيوستن 25 شهروند اين کشور به داعش شده اند. اين افراد تحت تعليمات افراطي داعش بوده اند.
وزير دفاع هند ژوئن (تير) مدعي شده بود گروه تروريستي داعش توان خريد يک سلاح هسته اي را از پاکستان دارد.

۱۳۹۴/۵/۹

اخبار مرتبط