طنازی های امید تدبیر زاده از هفته ای كه گذشت/ همه چی آرومه

می خوانم به عشق خودت !

عکس خبري -مي خوانم به عشق خودت !

این بار و در این جلسه پربار استحضار می رساند که با تردید در تحلیل دولت تدبیر آغاز می کنیم و پس از آن پرده از اولویت های جهانی بر میداریم و بعد، برای حاج آقا آواز دهل سر می دهیم و می فهمیم که همه چی از نظر بعضیا آرومه و صد رحمت به کارلوس خودمون که قهرش هم با کلاسه! چون نفسم بند اومد، ادامه نمیدم، خودتون برید پایین بخونین!

گریه بدم، خنده شدم، دولت عشق آمد و ...
وزیر امور خارجه ایران خبر هایی برای ما دارد که نمی دانیم خوب است یا بد؟ جناب ظریف با بیان اینکه فشارها و حرکاتی برای رد کردن برجام در کنگره آمریکا شروع شده است، گفت: احتمال رد شدن آن ضعیف است و این تحرکات به نتیجه نمی رسد. حالا باید دید چون اونا با ما هستند و اوباما هم با ماست این جوری می شود یا این که چون اونا با ما نیستند و منافعشون در گرو ماست برجام رو رد نمی کنن! بعضی وقت ها که یکی جوک میگه این سؤال هست که باید بخندیم؟ حالا هم این گونه است که نمی دانیم بخندیم یا گریه کنیم؟

اولویت های جهانی شورای امنیت!
این خبر به خودی خود خنده دار است و جای هیچ گونه شرحی باقی نمی گذارد! در حالی که مردم خاورمیانه در سایه سکوت و انفعال سازمان‌های بین‌المللی به خصوص سازمان ملل متحد از وجود تروریست‌ها رنج می‌برند، شورای امنیت جلسه‌ای عجیب برای بررسی وضعیت همجنسبازان در حکومت داعش تشکیل داد. این جلسه اختصاصی و محرمانه بوده است و به جهت کشته شدن چند همجنس‌باز در عراق و سوریه برگزار شده است. چرا مسؤولین رسیدگی نمی کنن؟

می خوانم به عشق خودت، عزیزم
یک سایت حامی دولت مدعی شده که محمدرضا شجریان در حال آماده‌سازی یک تصنیف باشکوه!!  با مضمون و محتوایی درباره خدمات و تلاش‌های آیت الله! هاشمی رفسنجانی است. حالا و در این عصر که هیچ کس، دیگری را دوست ندارد، خواندن تصنیف در وصف حاج آقا آن هم از دهان بلبل غرب زده ای چون شجریان، عالی است و نشان از دوستی های فراوان میان این طیف با آن طیف دارد. ظاهرا هماهنگی‌های لازم با معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد در این خصوص انجام و مقرر شده است و در جلسه ای با مسئولان ارشد دولت و دانشگاه آزاد اسلامی این اثر رونمایی و اجرا شود. ما که بی صبرانه منتظریم و در پوست خود نمی گنجیم!

دنیا عوض شده، همه چی آرومه
یکی از عناصر تندرو و نزدیک به رئیس جمهور دولت اصلاحات که به داشتن مواضع افراطی بر علیه دین و انقلاب اسلامی شهره است در یادداشتی ضمن تمجید از بازگشایی سفارت بریتانیا در تهران مدعی شده است که این انگلیس دیگر آن کشور سابق قرن های پیشین نمی باشد. یعنی روباه پیر دیگر آن روباه سابق نیست! جناب عنصر تندرو می فرماید:«در دنیای امروز بساط استثمار برچیده شده و تجاوز، فتح و غارت مربوط به دوران گذشته است.» و در درفشانی دیگری می فرماید:« امروز سیاست خارجی دولت‌ها بر اساس احترام متقابل شکل می‌گیرد، زیرا دهکده جهانی از مدت ها پیش شکل گرفته و ارتباط در این دهکده ضروری است.»و نتیجه آن که « تا حد ممکن نباید با هیچ کشوری روابط دیپلماسی را قطع کرد.» ما که فکر می کردیم انگلیس با آن همه استثمار دیگر در ایران طرفداری ندارد! شما چی؟

کارلوس ما و کارلوس اونا
خیلی هم دلتون بخواد! نکنه نفهمیدین این جا ایرانه! این صحبت های ظریف در ادامه آن جمله تاریخی مبنی بر این که هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکنید نیست! بلکه تحلیل امید ندبیر زاده از خبری است که می خوانید: در بدو ورود سالگادو و کارلوس به ایران ازدحام جمعیت آنقدر زیاد بود که این دو بازیکن را متعجب کرده بود. این اتفاق در حالی افتاد که بی نظمی بعضی از اهالی رسانه که اصرار داشتند مصاحبه های اختصاصی با این بازیکنان بگیرند روبرتو کارلوس را عصبانی کرد،طوری که او سالن را ترک کرد. و در خاتمه این که بینیم با! خیال کردی کی هستی! ما رضا شاهرودی رو داریم جلوت بذاریم! تازه ما خودمون یه کارلوس داریم از تو قلدرتر و باکلاس تر!

۱۳۹۴/۶/۶

اخبار مرتبط