وزیر اطلاعات: فرصت اقدام را از دشمنان ‌گرفته‌ایم

وزیر اطلاعات گفت: هر روزه توطئه‌های بی‌شماری علیه جمهوری اسلامی طرح‌ریزی می‌شود، اما هوشیاری سربازان امام زمان(عج) فرصت را از دشمنان و مخالفان نظام گرفته و توطئه‌های آنها را ناكام گذاشته است.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید محمود علوی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز اراک با اشاره به اینکه امنیت در جامعه باعث افزایش ایمان مردم می‌شود، تاکید کرد: تنها راه برای افزایش ولایت مداری و عشق به خدا در جامعه، برقراری آرامش و احساس امنیت در دل انسان‌ها است.

وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات به عنوان بخشی از دولت یازدهم در برقراری امنیت همراه با آسایش برای جامعه تلاش می‌کند.

علوی اظهار کرد: برقراری امنیت اجتماعات و فعالیت‌های سالم سیاسی با هر گرایش و جناح سیاسی و ایجاد امنیت اقتصادی و فرهنگی از جمله اهداف وزارت اطلاعات است که در این راستا وزارت اطلاعات تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه وزرات اطلاعات به منظور آرامش و امنیت مردم و کشورمان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد، تصریح کرد: عملکرد وزارت اطلاعات باید به گونه‌ای باشد که مردم از شنیدن نام آن احساس آرامش کنند.

وزیر اطلاعات افزود: وزارت اطلاعات با درایت و هوشمندی به رصد فعالیت‌های دشمنان کشور می‌پردازد و توطئه‌های دشمنان که همواره در صدد ضربه زدن به امنیت کشور هستند را خنثی می‌کند.

علوی تاکید کرد: وزارت اطلاعات در برابر مردم خدمتگزار کوچک است و سربازان گمنام امام زمان(عج) برای ایجاد آرامش مردم و جامعه خطر را به جان می‌خرند.

وی با اشاره به توطئه‌های بی‌شمار دشمنان علیه کشور و جنگ‌های منطقه خاطر نشان کرد: هر روزه توطئه‌های بی‌شماری علیه جمهوری اسلامی طرح‌ریزی می‌شود، اما هوشیاری سربازان امام زمان(عج) فرصت را از دشمنان و مخالفان نظام گرفته و توطئه‌های آنها را ناکام گذاشته است.

وزیر اطلاعات در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان جامعه اسلامی اعم از تکفیری‌ها، سلفی‌ها و صهیونیست‌ها برای از بین بردن وحدت مسلمین برنامه‌ریزی می‌کنند، ادامه داد: تنها راه خنثی کردن توطئه‌ها وحدت و تقویت آن در بین مسلمانان است.

علوی تصریح کرد: برنامه دولت تدبیر و امید وحدت ملی و فعالیت در کنار هم و همفکری و همدلی است و تلاش دارد تا عرصه را برای فعالیت همه سلایق در زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه وحدت لازمه رشد، حرکت و شکوفایی جامعه است، افزود: دولت یازدهم به دنبال این است که وحدت را در بین جناح‌ها و نظرات مختلف ایجاد کند و افراد با سلایق، نظرات و تضارب آرا را در کنار هم گرد آورده تا مشت خود را برای دشمنان گره کنند.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: فرزندان این آب و خاک با هر نوع افکار و آرا باید با محبت با هم صحبت کنند و از خشم و غضب و گره کردن مشت برای یکدیگر پرهیز کنند.

علوی بیان کرد: دولت یازدهم به دنبال این است که جوانه‌های محبت را در جامعه شکوفا کند تا جوانان و عناصر فعال در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی با محبت و همدلی نظرات خود را بیان و با مهر و عطوفت نظرات خود را به یکدیگر نزدیک کنند.

وی با تاکید بر اینکه در جامعه باید اخلاق ناب محمدی حاکم شود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برای این بود که همه مردم با هم مهربان باشند و در شرایطی که افراد با خشم و غضب حرف بزنند و برای یکدیگر مشت گره کنند بیانگر این است که در مسیر انقلاب به انحراف رفته‌ایم و باید به مسیر اصلی انقلاب برگردیم.

وزیر اطلاعات خاطر نشان کرد: فضای انقلاب اسلامی فضایی است که استاد دانشگاه می‌تواند راحت حرف بزند، دانشجو می‌تواند سوال بپرسد و استاد حوزه می‌تواند بحث کند.

‌علوی تصریح کرد: در انقلاب اسلامی باید علم و اقتصاد رشد کند و رشد فرهنگی محقق شود و افراد با سلایق گوناگون از تمامیت و ارزش‌های انقلاب دفاع کنند.

۱۳۹۴/۶/۶

اخبار مرتبط