رد پای جریان انحرافی در تورم اخیر

عضو هیات رئیسه كمیسیون اصل 90 با بیان اینكه جریان انحرافی در گرانی و تورم اخیر نقش دارد، گفت: كمیسیون اصل 90 به عنوان مدعی‌العموم حق دخالت در عملكرد مسئولان مربوطه در این حوزه را دارد؛ این كمیسیون رسیدگی به این موضوع را از هفته آتی در دستور كار خود قرار می‌دهد.

به گزارش نما، حسين آذين نماينده مردم رفسنجان و انار در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به وضعيت نابسامان اقتصادي، گراني و تورم اخير گفت: عمده گراني هاي اخير به دليل سوء‌‌‌‌مديريت، ضعف نظارات، سودجويي برخي افراد، شيطنت گروه هاي خاص و... بوده و عدم برخورد جدي، قاطع و ريشه اي با عاملان اين وضعيت مزيدي بر علت است.

عضو هيات رئيسه کميسيون اصل 90 همچنين ردپاي جريان انحرافي در وضعيت نابسامان اقتصادي اخير را انکار ناپذير دانست و گفت: قطعا جريان انحرافي پشت پرده گراني ها و تورم اخير قرار دارد چرا که ايجاد نارضايتي در مردم از اهداف اين جريان بوده لذا با حربه اقتصادي سعي در پيشبرد برنامه هاي خود دارند.

آذين در ادامه از عزم کميسيون اصل 90 براي ورود به بحث وضعيت نابسامان اقتصادي و رسيدگي به شکايات مردم خبر داد و گفت: کميسيون اصل 90 به عنوان مدعي العموم حق دخالت در عملکرد مسئولان مربوطه در اين حوزه را دارد لذا از هفته آينده رسيدگي به مسئله گراني و تورم در دستور کار اين کميسيون قرار خواهد گرفت.

۱۳۹۱/۴/۲۶

اخبار مرتبط