طنازی های امید تدبیر زاده از هفته ای كه گذشت/ همه چی آرومه

میان ماه من تا ماه گردون!

عکس خبري -ميان ماه من تا ماه گردون!

این هفته رو بی خیال ما بشین از این که توضیح بدیم که به کی گیر دادیم و به کی گیر ندادیم. ولی خوب گفتیم همین طوری باش داداش تا اموراتت بگذره! و رفتیم تا ستون جدید عبرت های هفته را راه اندازی کنیم که بد جواب میده!

همین طوری باش!
و خیلی خوش حالیم از این که هرکسی در جمع سپاه قرار می گیرد، حرف های انقلابی می زند. حالا اگر جای دیگر باید بزند و نمی زند، حداقل در جمع فرماندهان که می زند، خوبه دیگه! مثلا رییس جمهور که گفته:« انقلاب اسلامی از جمهوری اسلامی جدا نیست. به هیچ قدرتی اجازه نمی‌دهیم برای ما تصمیم بگیرد.» خوب برادر من، همیشه همین طوری باش، کسی دیگه بهت گیر نمیده که بخوای بهش بگی بی سواد و بی شناسنامه و تازه به دوران رسیده و به جهنم!

خود شکن آیینه شکستن خطاست
جلیلی در نهایت سکوت شکست و در مجلس حاضر شد. سعید خان از صرف‌نظر کردن تیم وزارت خارجه از بیش از 100 حق مسلم کشورمان در توافقنامه‌ی موسوم به برجام خبر داده و تاکید کرد که همه‌ی این امتیازدهی‌ها درحالی است که براساس متن برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت، اصل و نظام تحریم‌ها هم چنان پابرجا بوده و با کوچکترین بهانه‌ای قابلیت بازگشت دارد. برای همین هم بود که تیتر های جنجالی علیه او به راه افتاد:«اصرار جلیلی بر انکار موفقیت» و «بعیدی نژاد: کل مذاکرات تیم جلیلی 4 روز بود» و این حکایت همچنان ادامه دارد.

میان ماه من تا ماه گردون!
گفته اند:« خط 3 متروی تهران با 37 کیلومتر طول و 28 ایستگاه، طولانی ترین خط متروی خاورمیانه است، و 4 ایستگاه این خط، تا اوایل مهرماه افتتاح می شود.» گفته ام خوب بعدش چی میشه؟ مشکل حمل و نقل با 4 تا ایستگاه حل میشه؟ گفته اند:«با تکمیل خط 3 مترو تهران، روزانه یک میلیون نفر به ظرفیت جابجایی مسافر در این شبکه حمل و نقل زیرزمینی اضافه خواهد شد.» گفته ام ممنون، ولی تا اون چندبرابر این تعداد به جمعیت مورد تقاضای حمل و نقل اضافه خواهد شد. دانش آموزان رو میگم! تازه، زاد و ولدهای جدید رو حساب نکردم!

عبرت های هفته!
در خبرها داشتیم که خداوند متعال در قرآن فرموده:«و بدانید که اموال و فرزندان شما وسیله آزمایش اند.» فوت آیت الله خزعلی، نحوه برخورد عبرت آموز با فرزندش را که برای همیشه در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی ثبت شده بود را یاد آوری کرد. همین دو سال پیش با اعلام برائت از پسرش مهدی، او را "منحرف" خواند. آن هم به دلیل انحراف "فکری" و نه حتی مفاسدی افزون بر آن. آیت‌الله خزعلی پس از اصرار فرزندش مهدی بر مواضع فتنه‌گرانه و حمایت از سران فتنه در سال 88، به گفته خودش "کاسه صبرش لبریز شد و دیگر نصیحت کردن را کارساز ندانست" و لاجرم با صدور بیانیه‌ای‌ صریح و قاطع تاکید کرد: ملت انقلابی عزیز همیشه در صحنه ما بدانند او (مهدی خزعلی) از ما جداست و هر چه از من نقل کند، صحت ندارد. همه این ها را گفتیم و گفته اند تا عبرتی شود برای دیگران تا برای دسته گل هایشان فیلم وداع نسازند!

۱۳۹۴/۶/۲۷

اخبار مرتبط