زن جوان، رئیس باند دزدان

به گزارش نما - ایران نوشت:سحرگاه روز دوشنبه 30 شهریورماه در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس آگاهی، اعضای یک باند سابقه‌دار که توانسته بودند سرقت‌های زیادی را در یک ماه گذشته و در محدوده جغرافیایی مشکین‌دشت انجام دهند، شناسایی و دستگیر شدند


پلیس ابتدا یکی از اعضای باند به نام «یوسف» را شناسایی کرد و وقتی اکیپ عملیاتی، خود را به مخفیگاه وی رساندند، یوسف را همراه زن جوانی دیدند که سوار بر خودروی سیاهرنگ می‌خواستند از خانه‌شان خارج شوند.
وقتی دستور ایست پلیس صادر شد، یوسف که پشت فرمان بود، سعی کرد با حرکات خطرناک حلقه محاصره را بشکند اما خود را در بن‌بست دید و به جای تسلیم شدن دست به حرکات عجیبی زد. یوسف خودرویش را محکم به خودروی پلیس کوبید و در حالی که شیشه خودرویش شکسته بود، درهای آن را قفل کرد و در این لحظه دست به کار احمقانه‌ای زد و در حالی که تپانچه پلاستیکی در دست داشت، آن را به سمت مأموران نشانه رفت و تهدید کرد تا راه را برای فرارش باز کنند.
این نشانه‌گیری هیچ تأثیری در روند عملیات پلیس نداشت و مأموران با واکنش سریع، تپانچه پلاستیکی را از وی گرفتند و این تبهکار را همراه زن مرموز بازداشت کردند.
در حالی که زن جوان به نام «لیلا» هیاهو به راه انداخته بود، مأموران پای در مخفیگاه آنان گذاشتند و در تجسس‌هایشان دو عضو دیگر باند به نام‌های «مهرداد» و «پیمان» را نیز دستگیر کردند و در اتاق های این ساختمان خود را در برابر انباری از اموال سرقتی که بیشتر تجهیزات صوتی، تصویری خودروها بود، روبه‌رو دیدند.عجیب‌تر اینکه وقتی سه مرد تبهکار تحت تحقیق ویژه قرار گرفتند به رازگشایی پرداختند و مشخص شد که لیلا با وجود ادعای بی‌گناهی، رئیس باند دزدان است به گونه‌ای که سناریوهای سرقت را وی طراحی می‌کرد و همدستانش به اجرای آن دست می‌زدند.
وقتی تحقیقات اطلاعاتی نشان داد لیلا پیش از این پنج بار با جرایم مختلف روانه زندان شده است، این زن چاره‌ای جز اعتراف ندید و پذیرفت دزدان کرجی را هدایت می‌کرد.
چهار عضو باند در بازجویی‌ها 47 سرقت از خودروها را که شامل تجهیزات صوتی و باتری می‌شد به گردن گرفتند و تحقیقات برای شناسایی مالباخته‌ها و بازگرداندن اموالشان ادامه دارد.

۱۳۹۴/۷/۱

اخبار مرتبط