خاطره روز اول مهر قالیباف

شهردار تهران با حضور در مدرسه مكتب‌الاسلام در خیابان مولوی، زنگ آغاز سال تحصیلی را در این مدرسه به صدا درآورد.

به گزارش نما به نقل از مهر: محمدباقر قالیباف در حاشیه این مراسم با تبریک سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان، در پاسخ به این پرسش که خلبان‌ها معمولاً باهوش‌ترین دانش‌آموزان هستند آیا شما نیز در دوران تحصیلی دانش‌آموز باهوشی بودید؟ گفت: این را باید از معلم‌هایم بپرسید اما به اعتقاد خودم فردی متوسط بودم، اما تلاش کردم در هر جایگاهی که قرار دارم، به خوبی از عهده مسئولیت‌هایم برآیم و جزو افراد پیشرو در مجموعه‌ام باشم.

وی در خصوص اینکه آیا در روز اول مدرسه، پدر و مادرش او را همراهی می‌کردند؟ گفت: من روز اول مدرسه‌ام یادم می‌آید. آن زمان‌ها این گونه نبود که پدر و مادرها فرزندانشان را به مدرسه ببرند یا بیاورند؛ خودمان به مدرسه می‌رفتیم اما خودم هر سه فرزندم را در روز اول به مدرسه می‌بردم.

شهردار تهران در خصوص زمان اتمام طرح انضباط شهری در منطقه ۱۲، گفت: این طرح، طرحی از جنس فعالیت‌های عمرانی نیست که زمانبندی داشته باشد، بلکه کاری است که با انسان‌ها در ارتباط است؛ بنابراین باید با دقت و کار کارشناسی بیشتر کار را جلو ببریم.

قالیباف ادامه داد: آثار برخی از فعالیت‌های انضباطی در منطقه ۱۲ را می‌بینیم که این دستاورد پنج، شش ماه اخیر نیست بلکه ما دو سال است که به صورت فشرده در منطقه ۱۲ کار می‌کنیم که تاکنون برخی از برکات آن در منطقه مشاهده شده است. مطمئناً اگر این طرح اجرایی شود، این منطقه در آینده جایگاه بهتری خواهد داشت.

۱۳۹۴/۷/۱

اخبار مرتبط