پدر بی رحم فرزندانش را در آب خفه كرد

عکس خبري -پدر بي رحم فرزندانش را در آب خفه کرد

آقای " آلن تی شن اوگن " اهل " شمال كارولینا " به اتهام مبادرت به قتل بازداشت شد .

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک پدر اهل " امریکا " مبادرت به خفه کردن فرزندان خود در یک دریاچه کرد که با فرار پسر بچه 7 ساله و اطلاع پلیس ناکام ماند.



آقای " آلن تی شن اوگن " اهل " شمال کارولینا " به اتهام مبادرت به قتل بازداشت شد .



براساس گزارش پلیس این پدر 29 ساله 3 فرزند خود که یک پسر 7 ساله و 2 دختر 2و5 ساله بودند را برای خفه کردن به داخل دریاچه انداخت.



پلیس پس از مطلع شدن خود را به محل جنایت رساند و 2 دختر که در آب با مرگ دست و پنجه نرم می کردند را بیرون کشید و تا قبل از رسیدن اوژانس از طریق تنفس دهان به دهان جان این دو کودک بی گناه را از مرگ نجات داد و در حال حاضر این دو خواهر در بیمارستان به سر می برند که حال یکی از آنها وخیم است .



همچنین پلیس در ادامه افزود: پسر 7 ساله قبل از به آب افتادن توانسته بود از دست پدر بی رحم خود فرار کند و با پلیس تماس بگیرد،اودر حال حاضر نزد، یکی از اقوام می باشد .



در جستجوی محل جنایت پلیس با خودروی شاسی بلند " اوگن " روبه رو شد و او را در همان نزدیکی بازداشت کرد .



در اعترافات و بازپرسی های به عمل آمده از این جنایت کار معلوم شد که به علت بی کفایتی " اوگن " از نگهداری فرزندان قرار بود 3 فرزند او به سازمان نگهداری از کودکان برده شوند و " اوگن " در اعتراف خود به پلیس گفت : من نمیخواستم آنها فرزندانم را از من جدا کنند و ترجیح دادم تا آنها را بکشم زیرا آنها متعلق به من هستند و می توانم برای زندگی آنها تصمیم بگیرم .

این مرد بی اخلاق در حال حاضر در بازداشت پلیس به سر می برد و در دادگاه به اتهام مبادرت به 3 فقره قتل مجازات خواهد شد .



همچنین وی به پرداخت 2/25 میلیون دلار جریمه نقدی محکوم شد .

۱۳۹۴/۷/۴

اخبار مرتبط