آب معدنی دماوند همچنان پلمپ است

فرماندار دماوند گفت: آب معدنی دماوند پس از یك هفته همچنان پلمپ است و كارگران هیچ گونه فعالیتی ندارد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، محمودی فرد ضمن اعتراض به عملکرد، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو ضمن اعلام نام یکی از شرکت های متخلف تولید آب معدنی از مردم خواست از مصرف آب معدنی دماوند پرهیز کنند.
وی گفت: این شرکت به دلیل بی توجهی به رفع آلودگی میکروبی و توقف تولید با حکم قضایی مورد پیگرد قانونی است که در این خصوص هیچ هماهنگی بامسئولان شهرستان صورت نگرفته است.
محمودی فرد افزود: معاونت قضایی دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرده که دوازده شرکت آب معدنی درکشور مشکل داشتند که تذکرات لازم به آنان داده شد،اما تنها آب معدنی دماوند در رسانه ها اعلام و پلمپ می شود.
وی گفت: بنده نیز اعتراضم را به استاندار تهران اعلام کردم ،چرا که این شرکت دارای یکصد و پنجاه نیروی کاری بوده که اکنون بیکارند.
دیناروند معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه علت دستور پلمپ شرکت آب معدنی آلودگی میکروبی بوده، تاکید کرد: بر اساس ارزیابی های سازمان غذا و دارو و پس از اعلام عمومی در خصوص تخلف تعدادی از شرکت های آب معدنی به شرکت آب معدنی دماوند نیز دستور توقف تولید و پلمپ داده شد که متاسفانه در بازدید مجدد بازرسان سازمان برای کسب اطمینان خاطر از عدم تولید و توزیع تا رفع نقایص و برطرف کردن آلودگی میکروبی متوجه شدیم شرکت به تولید محصول و تخلف دیگری در تغییر تاریخ تولید آب معدنی ها دست زده است.
وی گفت: هم اکنون شرکت آب معدنی دماوند به دلیل تخلفات پیاپی با حکم قضایی مجدد پلمپ و تولیدش متوقف شده و تحت پیگرد قانونی است.
آب معدنی دماوند 40سال سابقه فعالیت زیر نظر یک شرکت فرانسوی دارد.

۱۳۹۴/۷/۴

اخبار مرتبط