سنگ شدن یك مرد در برج میلاد!

عکس خبري -سنگ شدن يک مرد در برج ميلاد!

یك جوان هنرمند ایرانی با نام مسعود نیكدل، چند روز پیش در حالی كه سر و صورت و هیكل خود رو گِل آلود كرده بود، با ثابت نشستن به روی پلكان برج میلاد تهران به مدت ۳ ساعت در اعتراض به بحران كم آبی در كشور، یك پرفورمنس هنری با عنوان «تجربه بحران» رو به نمایش گذاشت.

به گزارش نما به نقل از برترین ها: یک جوان هنرمند ایرانی با نام مسعود نیکدل، چند روز پیش در حالی که سر و صورت و هیکل خود رو گِل آلود کرده بود، با ثابت نشستن به روی پلکان برج میلاد تهران به مدت ۳ ساعت در اعتراض به بحران کم آبی در کشور، یک پرفورمنس هنری با عنوان «تجربه بحران» رو به نمایش گذاشت.

مردم با دیدن این جوان که ساعت‌ها بدون حرکت به روی پله‌های برج میلاد نشسته بود، در ابتدا فكر مي كردند كه او یک مجسمه است.

حتی عده‌ای از تماشاگران از هم می‌پرسیدند کی این مجسمه به برج میلاد اضافه شده؟! نمایش سمبُلیک این جوان در اعتراض به یک پدیده بحرانی در کشورش، بازتاب خاصی در رسانه‌های مختلف ایرانی و خارجی داشته است.

نیکدل بعد از پايان اجرايش در بیرون برج میلاد خطاب به مردم و خبرنگاران گفت: باید میزیستمش تا با مقیاس ذره‌ای در نقش زمین بی آب، حس همدردی با او رو مشترک میشدم. کوچکتر و نا صبورتر از زمین بودم اما با همان سکون و سکوت ادامه دادم؛ زمین هنوز خشک شدنش را صبوری می ‌کرد که ۳ ساعت بیشتر نگذشته بود، من به لرزش افتادم.

۱۳۹۴/۷/۵

اخبار مرتبط