آغاز زندگی "بدون مسی"

سایت رسمی برنامه نود- این اولین بازی بارسلونا بعد از مصدومیت لیونل مسی‌ است. لوئیز انریكه گفته مسی هیچ جانشینی ندارد اما غیبت مسی برای لوركوزنی‌ها كه در آخرین بازی‌شان ۵ بار از او گل خوردند، اتفاق خوبی خواهد بود.

به گزارش نما لورکوزن خیلی خوب دفاع می‌کند. آن‌ها از نظر فیزیکی خیلی قدرتمند هستند و فصل گذشته در این مسابقات نتایج خوبی گرفتند. بایر با بقیه تیم‌های بوندس‌لیگا کمی فرق می‌کند و ما باید در این بازی زیرک‌تر باشیم.
پیدا کردن جانشین برای لیونل مسی ممکن نیست ولی ما باید با همان روش اما با بازیکنان دیگر بازی کنیم. باید یاد بگیریم بدون یکی از بهترین بازیکنان‌مان در فاز هجومی بازی کنیم. جوردی آلبا و کلودیو براوو برای بازی فردا آماده خواهند بود.

این، مهم‌ترین جمله انریکه در نشست خبری قبل از مسابقه بود؛"لیونل مسی جانشین ندارد".


راجر اشمیت، سرمربی لورکوزن:
بایرن شباهت‌های زیادی به بارسا دارد اما فکر می‌کنم این دو تیم تفاوت‌هایی هم دارند. به نظر من بازی کردن مقابل بایرن کمکی به ما درباره بازی مقابل بارسا نمی‌کند. بهترین عملکردمان در این بازی را خواهیم داشت و به توانایی‌هایمان تکیه می‌کنیم. توانایی‌های ما قدرت در دفاع و رسیدن سریع به حمله است. تلاش می‌کنیم گل بزنیم. اگر بتوانیم در زمین بارسا گل بزنیم شانس زیادی برای امتیاز گرفتن خواهیم داشت.

آخرین نتایج
بارسلونا در آخرین بازی‌اش در لالیگا ۲ بر یک لاس‌پالماس را برد. مسابقه‌ای که این تیم را به رده دوم و بالاتر از رئال‌مادرید برد اما مهم‌ترین اتفاقش مصدومیت لیونل مسی بود. مصدومیتی که باعث شد مسی بین ۷ تا ۸ هفته قادر به همراهی بارسا در رقابت‌های مختلف نباشد.
لورکوزن هم در آخرین بازی‌اش در بوندس‌لیگا در یک بازی خارج از خانه نتیجه‌ای عالی به دست آورد و ۳ بر صفر وردربرمن را برد. آنها در حال حاضر تیم پنجم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا هستند.

وضعیت دو تیم در شش بازی اخیر
بارسلونا: برد، باخت، برد، مساوی، برد، برد
لورکوزن: برد، برد، باخت، برد، باخت، باخت

دیدگاه کارشناس:
گراهام هانتر (کارشناس یوفا)
مصدومیت لیگامنت زانوی لیونل مسی برای همه آن‌هایی که منتظر دیدن بازی او بودند خبر بدی بود اما برای تیمی مثل لوکورزن که آخرین بار در نیوکمپ با نمایش درخشان مسی ۷-۱ بازنده شد آن‌قدرها هم خبر بدی نیست. زمان برای بقیه تیم قهرمان اروپا رسیده تا خودشان را نشان دهند.

آیا می‌دانستید؟
لیونل مسی در آخرین رویارویی دو تیم که دو فصل برگزار شد، برای بارسلونا بازی کرد و عملکرد درخشانی داشت. او در یکی از این بازی‌ها که در فصل ۱۲-۲۰۱۱ برگزار شد، به تنها ۵ گل از ۷ گل بارسلونا را به ثمر رساند. مسابقه‌ای که ۷- یک به پایان رسید.

۱۳۹۴/۷/۷

اخبار مرتبط