زمان قطعی پخش «معمای شاه»

عکس خبري -زمان قطعي پخش «معماي شاه»

تهیه‌كننده سریال «معمای شاه» از پخش قطعی این مجموعه تاریخی در 15 آبان ماه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: تهیه‌کننده سریال «معمای شاه» از پخش قطعی این مجموعه تاریخی در 15 آبان ماه خبر داد.

علی لدنی اعلام کرد: گروه تولید «معمای شاه» همچنان در شهرک سینمایی غزالی مشغول تصویربرداری هستند که فکر می‌کنم طی شش الی هفت ماه آینده کار به طور کلی به پایان برسد. «معمای شاه» قرار است از 15 آبان ماه از شبکه اول به روی آنتن برود.

وی همچنین گفت: اکنون به طور همزمان در حال صداگذاری و آماده کردن موسیقی «معمای شاه» هستیم تا کار به موقع به آنتن برسد. اکنون گروه تولید مشغول ضبط سکانس‌های مربوط به تظاهرات هستند.

زمان قطعی پخش «معمای شاه»

تهیه‌کننده «معمای شاه» در ادامه با بیان اینکه 20 روز آینده گروه تولید به قم سفر خواهند کرد اظهار کرد: در حال حاضر بازیگرانی چون محمدرضا شریفی‌نیا‌، سعید نیکپور‌، نرگس محمدی، یوسف صیادی، منوچهر والی‌زاده‌ و ... مقابل دوربین محمدرضا ورزی در شهرک سینمایی غزالی ایفای نقش می‌کنند و قرار است طی 20 روز آینده گروه تولید به شهر قم بروند.

لدنی در پایان از روند تولید پروژه «معمای شاه» اظهار رضایت کرد و گفت: به علت بحران‌های موجود در صداوسیما شرایط به لحاظ بودجه‌ای کمی سخت است اما باید تحمل کرد. خدا را شکر فعلا مشکل خاصی وجود ندارد.

سریال الف ویژه‌ی «معمای شاه» با ژانر تاریخی به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی علی لدنی، محصول شبکه یک سیما است که تولید آن از سال 1390 آغاز شد. این سریال، داستان زندگی محمدرضا پهلوی را از زمان بازگشت وی از سوئیس درسال ۱۳۱۵ تا زمان مرگ به تصویر می‌کشد. «معمای شاه» بیش از 700 لوکیشن دارد که در آن ۱۶۰۰ بازیگر ایفای نقش کردند و بیش از ۱۵۰ نفر از عوامل سینمای ایران در آن حضور دارند.

«معمای شاه» جریانات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در دوره سلطنت محمدرضا پهلوی را به تصویر می‌کشد که قرار است درحدود 80 قسمت 60 دقیقه‌ای از شبکه یک سیما پخش شود.

۱۳۹۴/۷/۱۲

اخبار مرتبط