صعود قمی و سیاوشی به مرحله نیمه نهایی

عکس خبري -صعود قمي و سياوشي به مرحله نيمه نهايي

نهمین دوره رقابتهای جودو قهرمانی نوجوانان آسیا با صعود دو نماینده كشورمان به مرحله نیمه نهایی همراه بود.

به گزارش نما به نقل از مهر ، این دوره از مسابقات صبح امروز جمعه با حضور ۱۶۴ جودوکار از ۲۲ کشور به میزبانی تایلند در بانکوک آغاز شد. تیم ایران امروز شش نماینده داشت که حاصل تلاش این جودوکاران صعود دو نماینده به مرحله نیمه نهایی تا اینجای کار بود.

در وزن ۶۶- کیلوگرم پسران سینا قمی دور نخست " بات دلگار" از مغولستان را با ضربه فنی شکست داد و سپس "جیومازیوف" از ترکمنستان را با همین نتیجه از پیش رو برداشت به نیمه نهایی صعود کرد. وی برای رسیدن به بازی نهایی "لی جانگ " از کره جنوبی را پیش رو دارد.

در وزن ۴۸- کیلوگرم دختران هم لیلا سیاوشی دور نخست استراحت داشت و سپس "کاکاریوف" از ترکمنستان را با ضربه فنی از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی صعود کرد. وی در صورت برتری مقابل نماینده چین تایپه راهی بازی نهایی نهایی خواهد شد.  

کاظم کریمی جودوکار وزن ۶۰- کیلوگرم کشورمان در مبارزه اول خود "یولی آکیلبک" از قرقیزستان را با ضربه فنی از پیش رو برداشت و دور دوم با امتیاز طلایی به "زوباتخان" از قزاقستان باخت و به گروه بازنده ها رفت. وی در این مرحله نماینده تاجیکستان را پیش رو دارد.

محمد خوشبین در وزن ۵۰- کیلوگرم به "آنوربک" از قزاقستان باخت و حذف شد. علی محمدی بریمانلو در وزن ۶۰- کیلوگرم همان دور نخست به هنگ کنگ با اخطار باخت و از دور مسابقات کنار رفت. همچنین در وزن ۵۷- کیلوگرم نگین نظری دور اول استراحت دارد و دور دوم باید با "مورا" از هند مبارزه کند.

۱۳۹۴/۷/۱۷

اخبار مرتبط