«خندوانه» 21 مهرماه تمام می‌شود

هر اتفاقی بیفتد پرونده «خندوانه» 21 مهرماه بسته خواهد شد و طبق قرار قبلی این برنامه باید خنداننده برتر را معرفی كند، هرچند با فشردگی زمان مواجه باشد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: هر اتفاقی بیفتد پرونده «خندوانه» 21 مهرماه بسته خواهد شد و طبق قرار قبلی این برنامه باید خنداننده برتر را معرفی کند، هرچند با فشردگی زمان مواجه باشد.

پس از رأی‌گیری آخرین کمدین‌ها که 17 مهرماه با حضور مهران غفوریان و جواد رضویان انجام شد، برگزیده‌ی این دو کمدین، قرار است با مهدی ژوله به مرحله‌ی نهایی بروند.

بخش فینال انجام خواهد شد اما گروه در حال پیگیری هستند تا درباره نحوه برگزاری فینال به جمع‌بندی برسند. هر کمدین پس از اجرا، 48 ساعت فرصت دارد تا توسط مخاطبان به عنوان خنداننده برتر انتخاب شود و این 48 ساعت با آغاز محرم در تقارن خواهد بود.

بر این اساس دست‌اندرکاران «خندوانه» برای پایان رساندن برنامه در فرصت‌های انتهایی برنامه‌ریزی می‌کنند و تاکنون به طور قطع مشخص نیست که «خندوانه» چگونه به پایان می‌رسد.

علی شهیدان، روابط عمومی برنامه خندوانه با اشاره به روند رأی‌گیری‌ها و شفافیت این آرا، تاکید می‌کند: نمایندگان کمدین‌ها و یا خود کمدین‌ها همواره ناظر به مساله رای‌گیری بوده‌اند و هیچ دخالتی از طرف عوامل خندوانه نبوده است و روند رأی‌گیری تاکنون با شفافیت جلو رفته است.

او می‌گوید: استقبال خود مردم و شرکت کردن آنها در برنامه و حمایت‌های مردمی از برنامه «خندوانه» نشان می‌دهد که این برنامه موفق بوده است. به نظر می‌رسد دغدغه مردم این است که سری سوم «خندوانه» چه زمان پخش خواهد شد. اما طبق قولی که آقای جوان داده‌اند این برنامه در سری سوم پیگیری خواهد شد و رامبد جوان مصمم است سری سوم را اجرا کند.

وی همچنین یادآوری می‌کند: دست‌اندرکاران «خندوانه» فرصتی را پیدا می‌کنند که سری سوم این برنامه را پربارتر از گذشته بسازند. در سری سوم نیز شاهد تغییراتی خواهیم بود که از جمله آن می‌توان به نحوه اجرا، لوکیشن جدید و تغییر ساختار برنامه اشاره کرد.

او سپس برخی برنامه‌های «خندوانه» را از جمله شهدای ادیان، جانبازان اعصاب و روان، دعوت از نمایندگان افغانی‌ها و حضور فعال اقوام مختلف در خندوانه در سری دوم را جزو موارد شاخص نام برد.

مسئول روابط عمومی «خندوانه» همچنین با اشاره به اینکه این برنامه گروهی تهیه شده است، یادآور شد: تمام سعی برنامه این بوده است که هیچ شبی را ساده و بدون طراحی و برنامه‌ریزی به روی آنتن نبریم. این تفکر در برنامه خندوانه از اولین روز سری اول تا آخرین روز سری دوم ادامه خواهد داشت. همیشه به واسطه توقعی که ببینندگان از برنامه خودشان دارند، در اوج حرکت کرده‌ایم.

وی همچنین اظهار کرد: اینکه برنامه‌ای به این شکل مورد توجه قرار بگیرد ما را شگفت‌زده نکرده است به دلیل اینکه ما توقع و انتظار چنین چیزی را داشتیم و قدر تمام بینندگان خودمان را می‌دانیم و تا آنجا که از دست‌مان بربیاید سعی کرده‌ایم برنامه در خور این توقعات به روی آنتن برود.

وی در پایان یادآور شد: شاید خندوانه می‌توانست بهتر از این باشد اما دست‌اندرکاران «خندوانه» قطعا این موارد را در فصل سوم لحاظ خواهند کرد.

۱۳۹۴/۷/۱۹

اخبار مرتبط