هشداری كه سردار درباره آمریكا داد

فرمانده دلیر سپاه اسلام با تاكید بر اینكه آمریكا به دنبال سرنگونی و از بین بردن ایران است، گفت: تنها راه پیش‌روی آمریكایی‌ها برای نفوذ در ایران مذاكره است.

 به گزارش نما به نقل از فارس، سردار حسین همدانی شهریور ماه سال جاری با حضور در ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با فرماندهان، مسئولان، مدیران و اعضای این سپاه دیدار کرد.

*زیرا قدرت اسلام در ‌ملت ایران ظهور کرده است

یادگار هشت سال دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا و درود به رهبر فرزانه انقلاب با اشاره به تحریم‌های دشمن اظهار داشت: تحریم امروز دشمن فقط مختص زمان حال نیست بلکه ‌در دوران دفاع مقدس نیز تحریم بودیم و حتی گلوله و سیم خاردار هم نداشتیم.

وی گفت: خوشبختانه دشمن با اعمال تهدید، تحریم و ... نتوانسته ملت ایران را به تسلیم وادار کند زیرا قدرت اسلام در این ملت ظهور کرده است.

*ایران اسلامی، ایران گذشته نیست که در انزوا باشد

سردار همدانی افزود: ملت صبور ایران اسلامی نشان ثابت کرده‌اند که اکنون صاحب قدرت هستند و در حاشیه نیستند، ایران اسلامی، ایران گذشته نیست که در انزوا باشد و آمریکایی‌ها از ما حق توحش بگیرند.

وی ادامه داد: امام ملت را به جایگاهی رسانده که‌ صاحب قدرت هستیم و‌ حتی ملت ‌از این مرحله نیز عبور کرده است.

این فرمانده دلیر بیان داشت: بعضی‌ها که در خیابان‌ها قدم می‌زنند نمی‌فهمند که در فضای کف خیابان دارند حرکت می‌کنند، نمی‌آیند در سطح بالا ببینند جایگاه ایران کجاست.

*آمریکا به دنبال سرنگونی و از بین بردن ایران است

وی با تاکید بر اینکه‌ باید در این تغییر و تحول‌های جهان جایگاه خود را پیدا کنیم، گفت: ایران دیگر در حاشیه نیست و در تغییر و تحولات جهان حرف‌هایی برای گفتن داریم که باعث می‌شود تمام کشورهای قدرتمند جهان با ما پای میز مذاکره بنشینند.

سردار همدانی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: آمریکا می‌گوید ما تمام راه‌ها را رفته‌ایم و نمی‌توانیم به هیچ صورتی وارد ایران شویم و تنها راه ورود به ایران مذاکره است لذا باید امتیازهایی به ایران بدهیم تا بتوانیم با آن‌ها مذاکره کنیم تا ببینیم درون این کشور چه خبر است و بعد برای آن‌ها نسخه بنویسیم.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا به دنبال سرنگونی و از بین بردن ایران است، عنوان کرد: تنها راه پیش‌روی آمریکایی‌ها برای نفوذ در ایران مذاکره است.

*اگر سوریه نبود ما نمی‌توانستیم حزب‌الله را به‌وجود بیاوریم

پیشکسوت سپاه با بیان اینکه دشمن آمد تا حزب‌الله را تضعیف کند، گفت: سوریه از نظر ژئوپلوتیک مرکز اتصال سه قاره آسیا، آفریقا و اروپا است و سوریه تنها کشوری است که در جبهه مقاومت مانده و تنها کشوری است که مرز درگیری با سرزمین‌های اشغالی را دارد.

سردار همدانی تصریح کرد: در زمان جنگ تحمیلی سوریه کمک‌های بسیاری را به جمهوری اسلامی ایران کرد و اگر سوریه نبود ما نمی‌توانستیم حزب‌الله را به‌وجود بیاوریم.

*ایران بمب اتم ندارد‌ ولی اگر ‌داشتیم به والله دشمن از بمب اتم ما نمی‌ترسید

وی ‌با بیان اینکه رهبری در سوریه نیست ولی دقیقاً بهترین کارشناس مسائل سوریه است، افزود: ‌بمب اتم نداریم ولی اگر هم داشتیم به والله دشمن از بمب اتم ما نمی‌ترسید بلکه آنان از قدرت جوانان حزب‌اللهی ‌ایران می‌ترسند.

وی افزود: گروه‌های تکفیری به‌دنبال این هستند که بیداری اسلامی ملت‌های منطقه را به انحراف بکشانند و البته تا حدودی هم موفق شده‌اند.

سردار همدانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی رونده و پویا‌ست، خاطرنشان کرد: با نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی زلزله‌ای در اروپا رخ داده ‌و جوانان آن‌ها به‌دنبال دین مبین اسلام هستند.

۱۳۹۴/۷/۱۹

اخبار مرتبط