حضور گودرزی در كمیسیون فرهنگی مجلس

عضو كمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر ورزش برای پاسخ به سوال نمایندگان در كمیسیون فرهنگی حاضر شد كه در دو مورد سوال كنندگان انصراف دادند، در دو مورد قانع شده و مابقی به وزیر فرصت دادند.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد نماینده مردم طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز، وزیر ورزش و جوانان برای پاسخ به سوال نمایندگان در کمیسیون حاضر شد.

وی ادامه داد: طبق برنامه بنا بود تا هشت مورد سوال از وزیر ورزش و جوانان توسط نمایندگان مطرح شود که در دو مورد نمایندگان سوال کننده انصراف دادند 2 نفر قانع شده و مابقی به وزیر فرصت دادند و ارایه پاسخ خود را به بعد از فرصت مورد نظر موکول کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در آغاز جلسه امروز نیز مسائلی در حوزه جنگ نرم که مورد تاکید مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و مدیران سازمان صدا و سیما با ایشان بود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کیایی‌نژاد در پایان گفت: به دلیل محدودیت زمان در جلسه امروز مقرر شد تا موضوع جنگ نرم و نقش صدا و سیما برای مقابله با آن در یکی از جلسات کمیسیون به طور کامل مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

۱۳۹۴/۷/۲۱

اخبار مرتبط