آرزوی نوری زاده برای اسرائیل

عکس خبري -آرزوي نوري زاده براي اسرائيل

یهودی های ساكن در اسرائیل نان ندارند بخورند.


به گزارش نما به نقل از جام نیوز، "علیرضا نوری زاده" مجری تلویزیون ماهواره ای "کانال یک" دیروز به بررسی اوضاع داخلی اسرائیل پرداخت و آرزو نمود اسرائیل به دوران طلایی خودش بازگردد.


وی در این خصوص گفت: «موج مهاجرین یهودی به اسرائیل باعث شده است که جامعه اسرائیل عوض شود. یک زمانی اسرائیل خیلی خوب بود. یک نظام دموکراتیک[!]، یک ارتش قوی، یک اقتصاد منظم اما اسرائیل امروز یک چهره دیگری دارد. یک طرف افراطی های یهودی که روز های شنبه سنگ می زنند و مردم را دچار مصیبت می کنند و طرف دیگر مهاجرین که دیگر نمی توانند با طرف های مقابل خود زندگی کنند.»


او در ادامه افزود: «من همیشه آرزو می کنم اسرائیل به آن روزگار قبلی اش برگردد. روزگاری که نمادی از یک کشوری بود که برای مفاهیم انسانی ارزش قائل بود[!]. اما حالا می بینیم مردم تظاهرات می کنند و یک نفر خودش را آتش می زند تا نسبت به ظلمی که در جامعه وجود دارد اعتراض کند. الان در اسرائیل یک اقلیت کوچک ۱۰۰ نفری بورس این کشور را در اختیار دارند و میلیاردها پول در دستشان است و در مقابل سایر یهودی های ساکن در اسرائیل نان ندارند بخورند. این تبعیض ها وجود دارد.»


نوری زاده در خاتمه افزود: «همه این ها به ضرر دولت اسرائیل است. باید با این ظلم مقابله شود. راه چاره این است که در اسرائیل یک حکومت ائتلافی با اندیشه و اعتقادات انسانی روی کار بیای

۱۳۹۱/۴/۲۹

اخبار مرتبط