محددویت های ترافیكی تاسوعا و عاشورا

پلیس راه ممنوعیت تردد در جاده های كشور را برای ایام تاسوعا و عاشورا اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین: پلیس راه ممنوعیت تردد در جاده های کشور را برای ایام تاسوعا و عاشورا اعلام کرد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 ظهر روز چهار شنبه 29 مهر تا ساعت 24 روز شنبه دوم آبان ماه از محورهای کرج-جالوس, هراز, فیروزکوه و تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس ممنوع است و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 روز شنبه دوم آبان تا ساعت 2 روز یکشنبه سوم آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

با اعلام پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 روز شنبه تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه از 15کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد تمام تریلرها از محور هراز ممنوع است و تمام وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز شنبه دوم آبان، از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

همچنین از ساعت 15:30 تا 24 روز شنبه نیز با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد تمام وسایل نقلیه از آب اسک تا رودهن ( محدوده مشا ) بصورت یکطرفه است.

علاوه بر این موارد تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهار شنبه, پنج شنبه, جمعه و شنبه، از محورهراز ممنوع است.

ممنوعیت‌های تردد از فیروزکوه

در روز چهارشنبه، تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 6 تا 24، از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است، همچنین تردد تمام تریلرها, کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز شنبه دوم آبان ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس نیز ممنوع است.

علاوه براین تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج شنبه و شنبه از اردبیل آستارا و بالعکس ممنوع است، و نیز تردد تریلرها, کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 24 روز چهارشنبه و از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و شنبه در محور قدیم رشت قزوین و بالعکس هم ممنوع خواهد بود.

۱۳۹۴/۷/۲۹

اخبار مرتبط