نظر زاكانی درباره نامه رهبری به روحانی

رئیس كمیسیون ویژه بررسی برجام با اشاره به پیام امروز مقام معظم رهبری در باره اجرای برجام گفت: پیام مهم امروز رهبر معظم انقلاب باید به عنوان فصل‌الخطابی برای موافقین و مخالفین برجام باشد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام با اشاره به پیام امروز مقام معظم رهبری در باره اجرای برجام گفت: پیام مهم امروز رهبر معظم انقلاب باید به عنوان فصل‌الخطابی برای موافقین و مخالفین برجام باشد.

علیرضا زاکانی رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به پیام مهم رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: پیام عمیق و سرنوشت‌ساز رهبر معظم انقلاب بار دیگر یادآور نعمت مبارک ولایت مطلقه فقیه و حبل‌المتین است که به واسطه آن مدیریت الهی، وحدت در جامعه تجلی پیدا کرد و عزت، سربلندی،کرامت، ظلم‌ستیزی و حق‌خواهی نظام جمهوری اسلامی ایران نمایان شد.

وی در ادامه با بیان اینکه باید به درگاه الهی شکر کرد و این نعمت بزرگ را قدردان بود، گفت: پیام مهم امروز رهبر معظم انقلاب باید فصل‌الخطابی برای موافقین و مخالفین برجام باشد و انشالله منشا صحیح مخالفت‌ها و موافقت‌ها ماجور به درگاه الهی باشد.

رئیس کمیسیون برجام با اشاره به تقدیر رهبر معظم انقلاب از زحمات مجلس و کمیسیون ویژه برجام گفت: از ایشان که لطف کردند و پیرامون کار مجلس و کمیسیون برجام اظهار لطف و محبت فرمودند، سپاسگذاریم و انشالله نمایندگان مجلس و اعضای هیئت دولت تا آخرین نفس در خدمت رهبر معظم انقلاب خواهند بود و این پیام وحدت آفرین، بصیرت بخش و مسئولیت‌زا منشا تحول و منشا بازبینی شکاف‌هایی قرار خواهد گرفت که مانع از خدمتگزاری صحیح به مردم عزیز کشورمان بود.

زاکانی افزود: امیدواریم بتوانیم همه فرازهای موجود در این پیام را خوب درک کرده و تلاش و مجاهدت زایدالوصفی را برای عملی کردن این مطالبات به حق فراهم کنیم.

وی برهمین اساس تصریح کرد: قوای سه‌گانه و همه مسئولان کشور باید تلاش کنند تا این سطح از اقتدار و تدبیر نظام جمهوری اسلامی ایران در مصاف با قدرت‌های بین‌المللی منشا یک جهش و حرکت به سمت اهداف انقلاب اسلامی و باز شدن گره‌ها از زندگی مردم و گشایش‌های اقتصادی در جامعه با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و تلاش بیشتر دولتمردان باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان تاکید کرد:‌ مجددا اعلام آمادگی می‌کنیم و از همه قصور و تقصیرهایی که تاکنون داشته‌ایم از درگاه خداوند و رهبر معظم انقلاب پوزش می‌طلبیم و امیدواریم در آینده بیش از گذشته در خدمت اهداف و آرمان‌های انقلاب و گوش به فرمان رهبری خدمتگزار مردم باشیم.

۱۳۹۴/۷/۲۹

اخبار مرتبط