سورپرایز فوتسالیست برزیلی با حضور در هیات عزاداری

عکس خبري -سورپرايز فوتساليست برزيلي با حضور در هيات عزاداري

بازیكن برزیلی تیم فوتسال دبیری تبریز كه چند روزی است به ایران آمده، با حضور در هیات‌های عزاداری امام حسین (ع) سورپرایز شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز درباره پیروزی تیمش برابر تیم شهروند ساری در هفته چهاردهم لیگ برتر با بیان مطلب فوق اظهار کرد: خوشحالم که بعد از تعطیلات لیگ موفق شدیم به روند بردهایمان ادامه بدهیم. تعطیلات لیگ یک مقدار به ما ضربه زد. البته همه تیم‌ها از نظر بدنی یک مقدار افت داشتند.



وی افزود: من برای تیم شهروند و سیدمهد ابطحی سرمربی این تیم احترام زیادی قائلم با این حال در نیمه اول بازی کاملا در اختیار ما بود و حداقل چهار فرصت خوب گلزنی را از دست دادیم. در ادامه یک گل عقب افتادیم که با تعصب و تلاش بازیکنان توانستیم در نهایت پیروز مسابقه شویم.



سرمربی - بازیکن تیم دبیری تبریز خاطرنشان کرد: دست ما برای بازی با شهروند بسته بود و از نظر بازیکن در مضیقه بودیم. فرهاد فخیم و «گِرتو» را به خاطر محرومیت در اختیار نداشتیم. ITC «پیکا پئو» بازیکن جدید برزیلی هم هنوز به دستمان نرسیده است. وحید شفیعی هم که نیم فصل از تیم ما جدا شد و به مقاومت رفت. سایر بازیکنان با تعصب و غیرت بازی کردند و تلاش زیادی داشتند تا پیروز شویم.



اصغری مقدم درباره جدایی یکباره وحید شفیعی از دبیری و اینکه چرا باشگاه دبیری در جریان حضور این بازیکن در تیم مقاومت البرز نبوده است، گفت: حضور شفیعی در تیم مقاومت خودجوش بود و نه من و نه باشگاه در جریان نبود! احساس ما این بود که حتما انتقال یک بازیکن از یک تیم به تیم دیگر نیاز به مجوزهایی دارد که دیدیم بدون این مجوزها هم می‌توان از باشگاه دیگر بازیکن گرفت.



وی درباره حضور «پیکا پئو» بازیکن جدید دبیری که سابقه حضور در تیم ملی برزیل را هم دارد، گفت: این بازیکن از نظر بدنی یک مقدار عقب است و تلاش می‌کنیم تا صادر شدن کارت مسابقه‌اش، او را از نظر بدنی آماده کنیم. این بازیکن چند روزی است که به ایران آمده و یک مقدار زمان می‌برد که با شرایط هماهنگ شود. البته بازیکنان دیگر، پیکاپئو را به هیات عزاداری هم بردند و حتی روز دوشنبه برایش جشن تولد گرفتند که او حسابی از این اتفاقات سورپرایز شد.



به گزارش مهر، تیم فوتسال دبیری تبریز روز سه شنبه موفق شد در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال برابر تیم شهروند ساری با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسد.

۱۳۹۴/۸/۶

اخبار مرتبط