پوشش اورژانسی دربی 81

مدیر روابط عمومی اورژانس؛ جزئیات پوشش امدادی دربی 81 را تشریح كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مسابقه دو تیم پایتخت در روز 8 آبان برای دربی 81 همچون همه سال با پوشش امدادی مرکز اورژانس تهران همراه است. در این رابطه حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران به تسنیم گفت: در بازی بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس تعداد 10 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه خودروی فرماندهی به‌همراه حدود 30 نفر پرسنل اعم از پزشک، پرستار و تکنسین فوریت‌های پزشکی، پوشش امدادی پزشکی این مسابقه را بر عهده دارند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران ادامه داد: استقرارها در ورزشگاه آزادی و خیابان‌های اطراف آن دایر شده است و یک دستگاه آمبولانس نیز از شب قبل بازی برای پوشش امدادی هواداران شهرستانی که از ساعت‌ها قبل به محل مسابقه می‌رسیدند، مستقر و بقیه استقرارها نیز از ساعت 8 صبح امروز جمعه در محل استادیوم آزادی و خیابان‌های اطراف صورت پذیرفت و تا پایان مسابقه (تخلیه کامل ورزشگاه ) ادامه خواهد داشت.

عباسی با توجه بارانی بودن هوا درباره تمهیدات اورژانس برای دربی 81 عنوان کرد: شاید به دلیل بارانی بودن هوا؛ تماشاچیان کمتری بیایند که خلاف آن هم وجود دارد زیرا این دو تیم تهرانی در دربی‌ها تماشاچیان بسیاری را به استادیوم می‌کشانند.

۱۳۹۴/۸/۸

اخبار مرتبط