ورود سامانه بارشی جدید به كشور

سازمان هواشناسی از احتمال آبگرفتگی در استان‌های غربی و جنوب غربی، به ویژه استان‌های كردستان، ایلام، كرمانشاه، لرستان و نواحی شمال استان خوزستان بر اثر بارش‌های امروز خبر داد.

به گزارش نما به نقل از میزان: سازمان هواشناسی از احتمال آبگرفتگی در استان‌های غربی و جنوب غربی، به ویژه استان‌های کردستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان و نواحی شمال استان خوزستان بر اثر بارش‌های امروز خبر داد.

احتمال آبگرفتگی در استان‌های غربی و جنوب غربیبه گزارش سرویس اجتماعی میزان،سازمان هواشناسی از احتمال آبگرفتگی در استان‌های غربی و جنوب غربی، به ویژه در استان های کردستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان و نواحی شمال استان خوزستان بر اثر بارش های امروز خبر داد.

بنا بر این گزارش گستره و شدت بارش در روزهای پنج شنبه و جمعه،شمال غرب، غرب، جنوب غرب، مرکز، سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز، دامنه های زاگرس و پاره ای از نقاط جنوب کشور را دربر می گیرد و بتدریج از شنبه به شمال شرق کشور می‌رسد.

همچنین امروز در استان های کردستان، کرمانشاه ،‌ایلام و لرستان و فردا در استان های کردستان، ‌ایلام، کرمانشاه،‌ لرستان، خوزستان،‌ کهگیلویه و بویراحمد،‌ مرکزی و جنوب استان همدان بارش باران گاهی با رگبار و رعدو برق و وزش باد پیش بینی می‌شود و شدت بارش پنج شنبه در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام و لرستان و جمعه در کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، مرکزی، ایلام، لرستان، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

گفتنی است سازمان هواشناسی از احتمال آبگرفتگی در استان‌های غربی و جنوب غربی، به ویژه در استان های کردستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان و نواحی شمال استان خوزستان بر اثر بارش های امروز خبر داده و نسبت به احتمال بروز آب گرفتگی یا سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در مناطق یاد شده هشدار داد.

۱۳۹۴/۸/۱۴

اخبار مرتبط