رحیمی:تحریم‌ها لطف خداست

عکس خبري -رحيمي:تحريم‌ها لطف خداست

معاون اول رئیس جمهور گفت: ما در شدیدترین تحریم‌ها هستیم و این تحریم‌ها شدیداً لطف خداست چرا كه ما هرچه داریم در قابل مخالفت‌ آمریكایی‌ها، صهیونیست‌ها و تحریم‌های آنان به دست آوردیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمدرضا رحیمی در گردهمایی هفته تأمین اجتماعی که با حضور کارگران، بازنشستگان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: رمضان ماه تطهیر و پاک شدن است.

وی ادامه داد: همانطور که آفتاب بر بیابان‌ها می‌تابد و همانطور که یک آب آلوده در یک نقطه جوش معین میکروب‌هایش از بین می‌رود در ماه رمضان نیز در اثر گرما همه گناهان، آلودگی‌ها‌، پلیدی‌ها و حسادت‌های انسان از بین می‌رود.

رحیمی افزود:‌ در ماه مبارک رمضان می‌توانیم در مسیر نزول قرار بگیریم و همه خدایی باشیم.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی یک مملکت است، گفت:‌ تأمین اجتماعی دارای اهدافی است که باید به آن دست بیابد.

رحیمی یادآور شد: چندین وزارتخانه‌ را جمع و بودجه‌های آن را انباشته کنیم تازه به بودجه تأمین اجتماعی می‌رسد.

معاون اول رئیس جمهور افزود: کدام شرکت بیش از 270 کارخانه در انواع رشته‌ها دارد.

وی به مرتضوی مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی توصیه کرد: تا می‌توانید اهالی تأمین اجتماعی را به معنای واقعی تأمین کنید.

رحیمی با بیان اینکه 35 میلیون نفر از این سازمان بهره‌مند می‌شوند، گفت: جمعیت 10 تا 20 کشور همسایه جمع شود تازه به جمعیت 35 میلیون نفری تأمین اجتماعی می‌رسد.

وی گفت:‌ کارخانه‌های تأمین اجتماعی باید سودآور شوند و بهره‌وری باید افزایش پیدا کند.

معاون اول رئیس جمهور افزود: نیازی نیست کارخانه‌ای که با 2 نفر اداره می‌شود را چندین نفر مدیریت کند.

وی تأکید کرد: ما در شدیدترین تحریم‌ها هستیم و این تحریم‌ها شدیداً لطف خداست و ما هرچه داریم در قبال مخالفت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و تحریم‌های آنها به دست آورده‌ایم.

رحیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر مقام هفدهم اقتصاد جهان را داریم، گفت: دعوا با ما بر سر مواضع هسته‌ای نیست بلکه بر سر کسب علم است.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دانشمندان ایرانی توانسته‌اند 7 داروی کم‌نظیر گران‌قیمت بسازند، گفت: از دیروز برای زیارت این دانشنمدان لحظه‌شماری می‌کردم و ما به وجود این افراد افتخار می‌کنیم.

وی تأکید کرد: همه با هم باید سازمان تأمین اجتماعی بی‌نظیری بسازیم و این کار شدنی است.

رحیمی یادآور شد: ایرانی‌ها منبع هوش، ذکاوت و ایمان به خدا هستند اما با نامردمی‌ترین مردمان سروکار دارند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: اخلال در بازار ایجاد می‌کنند، صادرات و واردات را کند می‌کنند، سوخت هواپیما به ما نمی‌دهند و این ذلت برای ابرقدرت‌ها است ما هم به شما سوخت نمی‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ایران قدرت بزرگی است و این روزها را به لطف خدا و هم‌میهنان سپری خواهیم کرد.

۱۳۹۱/۵/۱

اخبار مرتبط