اخبار ضد و نقیض درباره كشته شدن "جلاد داعش"

مقامات آمریكایی درحالی از كشته شدن جان جهادی در حملات جنگنده‌های آمریكایی خبر داده‌اند كه به اعتقاد برخی منابع هنوز این خبر قابل تایید نیست.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، برخی رسانه‌ها و شبکه‌های خبری از کشته شدن جان جهادی، مامور اعدام داعش خبر داده‌اند. این درحالی است که برخی دیگر این خبر را هنوز تایید شده نمی‌دانند. در این ارتباط خبرنگار شبکه سی‌ان‌ان اعلام کرد که کشته شدن مامور اعدام داعش هنوز تایید نشده است.

خبر کشته شدن جان جهادی پس از آن منتشر شد که پنتاگون مدعی شد در حملات هوایی جنگنده‌های این کشور به مناطق رقه در سوریه مامور اعدام داعش هدف قرار گرفته و کشته شده است.

یک مقام بلند پایه آمریکایی نیز گفت اطمینان دارم که مأمور اعدام داعش معروف به «جان جهادی» بر اثر حمله هوایی آمریکا نزدیک الرقه سوریه، کشته شده است.

محمد انوازی، معروف به جان جهادی تبعه انگلیس و متولد کویت است. انوازی در تصاویر ویدیویی مربوط به اعدام شماری از گروگان های داعش، دیده شده است.

حمله هوایی آمریکا برای هدف قراردادن محمد اموازی، نزدیک الرقه سوریه رخ داد.انوازی که بین مردم دنیا با نام «جان جهادی» شناخته شده، قاتل بدنام گروگان های آمریکایی، انگلیسی و ژاپنی است. تصاویر سربریدن این گروگان ها، بدون تردید واکنش افکار عمومی را به همراه داشت. گفته می شود آمریکایی ها از چند روز پیش، جان جهادی را ردیابی کرده بودند و زمانیکه فرصت مناسب ایجاد شد، حمله هوایی انجام دادند.

۱۳۹۴/۸/۲۲

اخبار مرتبط