دعوت وهابی ها برای تخریب حرم زینب (س)

حملات عناصر و گروه های مسلح به منطقه حضرت زینب (س) درحالی صورت می گیرد كه رسانه های وابسته وهابی طی روزهای اخیر با تشدید تبلیغات، خواستار تخریب حرم حضرت زینب در اطراف دمشق شده اند. امری كه بیانگر وابستگی كامل عناصر مسلح و تروریست به جریانهای وهابی خارجی و تلاش آنها برای برانگیختن جنگ داخلی و طایفه ای بین قومیتها و اقشار مختلف مردم این كشور است.


به گزارش ایران آباد همزمان با تبليغات رسانه هاي وابسته به وهابي ها براي تخريب حرم حضرت زينب (س) اطراف دمشق، عناصر مسلح تلاش کردند کنترل اين منطقه را در دست بگيرند که با واکنش سريع نيروهاي ارتش سوريه مواجه شدند.

خبرنگار شبکه العالم از پايتخت سوريه گزارش داد، در پي اقدام عناصر مسلح در حمله به منطقه حضرت زينب (س) در اطراف دمشق، نيروهاي ارتش در واکنشي سريع امروز به اين حملات پاسخ دادند، و در اين منطقه کاملا مستقر شدند.

حملات عناصر و گروه هاي مسلح به منطقه حضرت زينب (س) درحالي صورت مي گيرد که رسانه هاي وابسته وهابي طي روزهاي اخير با تشديد تبليغات، خواستار تخريب حرم حضرت زينب در اطراف دمشق شده اند. امري که بيانگر وابستگي کامل عناصر مسلح و تروريست به جريانهاي وهابي خارجي و تلاش آنها براي برانگيختن جنگ داخلي و طايفه اي بين قوميتها و اقشار مختلف مردم اين کشور است.


۱۳۹۱/۵/۱

اخبار مرتبط