طمع استكبار به انقلابیون

محمد مهدی اسلامی

هدف پروژه جدید آمریکا نفوذ همه جانبه برای هویت زدایی از انقلاب اسلامی و وسترنیزه کردن ایران است تا الگویی که امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در دنیا ساخته‌اند؛ مخدوش شود. به تعبیر امام خامنه ای « باقی ماندن نام جمهوری اسلامی و حتی حضور یک معمم در رأس آن مهم نیست، مهم آن است که ایران تأمین‌کننده‌ی اهداف آمریکا، صهیونیسم و شبکه‌ی قدرت جهانی باشد.» (20 مهرماه 1394)

عمار به تعبیر معظم له دارای سه خصلت موقع‌شناسی و حضور در وقت نیاز، تبیین‌کننده‌ در مسائل و حوادث و تزلزل‌ناپذیری بود. اگر بخواهیم عماری برای ولایت باشیم؛ باید برای نفوذ هوشیاری مضاعفی پیدا کنیم و ضمن رعایت اصل اسلامی حمل به صحت، فاقد هوشیاری احتمال تبدیل برخی عناصر دارای کارنامه مطلوب به عناصر نفوذ نباشیم.

جنگ نرمِ برنامه‌ریزی شده، گسترده و همه‌جانبه نظامِ سلطه با جمهوری اسلامی برای تغییر باورهای مردم ایران، تخریب وجهه الگو بودن آن و ناامیدی همراهان انقلاب اسلامی در سراسر جهان است. از این رو نفوذ سیاسی از اصلی‌ترین گام‌های دشمن است، از این رو دشمن برای استحاله از درون به حضور چهره‌های دارای کارنامه انقلابی نیاز دارد تا حساسیت زدایی کند.

یکی از نقاط امید دشمن برای نفوذ، تبدیل دلباختگان غرب به عوامل اجرای برنامه‌های خویش است، کسانی که شب خواب زندگی در نیویورک و لندن را می‌بینند و صبح سبک زندگی غربی را تقلید می‌کنند و بعضا در میان مقام‌های رسمی و رسانه‌های ما جا خوش کرده‌اند. از این جهت علاقه به سبک زندگی غربی، زنگ خطری برای افزایش احتمال آسیب پذیری افراد است.

ا گر هندسه عملیات دشمن را نشناسیم، فریب عملیات‌های ایذایی دشمن را خواهیم خورد و با مشغول شدن به هیاهوهای پوشالی زمان کافی برای تحقق نفوذ را در اختیار دشمن قرار خواهیم داد.

طراحان پروژه های سوخته‌ای همچون آزادی مطبوعات، حاکمیت دوگانه، نظارت استصوابی و احراز صلاحیت به خوبی می‌دانند که با ترمیم خلأهای قانونی امکان به ثمر نشاندن طرح‌های قبلی برای تصرف نرم جمهوری اسلامی غیرممکن است، اما برای دشمنان سازماندهی نیروها، مشغول کردن وقت مدافعان انقلاب اسلامی به پروژه انحرافی و تست پذیرش افکار عمومی با همان پرچم عملیات‌های ایذایی انجام دادند.

باید دریافت که نظام نوین سلطه سعی بر تحمیل خود با چهره‌ای غیرآشکار دارد، دشمن برای نفوذ حساسیت زدایی می کند و از منافذی که حساسیت روی آن کمتر است راه نفوذ را پیدا می کند. آنچنان که در انقلاب های رنگی شاهد ایفای نقش بنیادهایی بودیم که تابلوی خیریه داشتند.

اقتضای زمان آن است که به جای اطمینان‌های خوش بینانه که حاصل گذشته افراد است، مواضع و رفتارهای امروز همه کسانی که در معرض طمع دشمنان هستند را هوشیارانه رصد کرد؛ بدون افتادن به بلای اتهام و برچسب زنی بدون‌حجت شرعی؛ بصیرت مضاعف جهت شناخت ستون پنجم دشمن داشت که زمینه ساز حضور گریم شده عوامل غربی با ظاهری دلفریب هستند.
*عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی

منبع:هفته نامه راه کمال

۱۳۹۴/۹/۱

اخبار مرتبط