گسترش فولاد در خانه از سد سپاهان گذشت

تیم گسترش فولاد توانست در تیم سپاهان را شكست داده و به برد ارزشمندی دست پیدا كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، جام خلیج‌فارس امروز با برگزاری چند دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که دریکی از این دیدارها تیم گسترش فولاد در خانه به مصاف تیم سپاهان رفته و در پایان توانست با نتیجه یک بر صفر از سد این تیم بگذرد.

در این دیدار که از ساعت 15 در استادیوم اختصاصی گسترش فولاد آغاز شد، این تیم گسترش فولاد بود که توانست بازی را بهتر از حریف خود آغاز کند و در چند صحنه بر روی دروازه تیم میهمان خطرساز باشد.

تیم گسترش فولاد که توپ و میدان را در اختیار داشت، در دقیقه پانزدهم مسابقه بالاخره توانست مزد زحمات خود را گرفته و گل نخست را توسط شهرام گودرزی وارد دروازه تیم سپاهان کند و با نتیجه یک بر صفر از این تیم پیش بی افتد.

سپاهانی‌ها که پس از دریافت گل نخست به خود آمده و خود را در زمین مسابقه پیداکرده بودند، به‌مرورزمان توانستند مالکیت توپ را اذعان خود کنند و تیم گسترش فولاد را به لاک دفاعی فروببرند اما حملات این تیم با بی‌دقتی مهاجمینش راهی به دروازه تیم گسترش فولاد نیافت.

شاگردان فراز کمالوند در تیم گسترش فولاد هم که چشم به ضد حملات دوخته بودند همانند میهمان خود نتوانستند از فرصت‌های به‌دست‌آمده استفاده کنند، تا نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم گسترش فولاد به اتمام برسد.

با آغاز نیمه دوم بازهم تیم میهمان بود که توانست بازی را بهتر از حریف خود آغاز کند و گسترش فولاد را تحت‌فشار شدیدی قرار دهد.

اصلی‌ترین فرصت‌های سپاهان در این لحظات نصیب مهدی شریفی و پوریا غفوری شد و آنان موفق شدند در موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان قرار گیرند اما آنان نتوانستند از این فرصت‌ها استفاده کرده و قفل دروازه گئورگی گئورگیف را بشکنند.

فراز کمالوند هم که از هر راهی برای خارج کردن تیمش از زیر فشار شدید سپاهانی‌ها استفاده می‌کرد، با به میدان فرستان یوسف سیدی تلاش کرد از ضد حملاتی که نصیب تیمش می‌شد نهایت استفاده را ببرد و با قرار دادن امیر کریمی به‌جای محمدامین درویشی، تیر خلاص را بر پیکر سپاهانی‌ها شلیک کند.

کمالوند که نتیجه کاملی از این تعویض‌های خود نگرفت اما توانست تا حد زیادی فشارها را بر روی دروازه تیمش کاهش دهد و حتی شهرام گودرزی را در موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان قرار دهد اما این بازیکن نیز نتوانست از فرصت به‌دست‌آمده استفاده کند تا نتیجه یک بر صفر به نفع گسترش فولاد همچنان پابرجا بماند.

حملات تیم سپاهان در لحظات پایانی نیز نتیجه نداد و دروازه تیم گسترش فولاد بسته ماند تا گسترش فولاد با پیروزی در این دیدار 3 امتیاز ارزشمندی دشت کند.

۱۳۹۴/۹/۸

اخبار مرتبط