عطایی: می‌توانستیم بازی را پنج گیمه كنیم

سرمربی تیم والیبال كاله پس از شكست مقابل بانك سرمایه گفت: می‌توانستیم بازی را به ست پنجم بكشانیم اما چند اشتباه تاثیرگذار، اجازه نداد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، بهروز عطایی سرمربی تیم کاله پس از باخت مقابل بانک سرمایه اظهار کرد: نزدیک بود که بازی 5 گیمه شود. فکر می‌کنم که بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان ما قدری تحت تاثیر حریف بودند. البته در شروع خوب بودیم اما در ادامه قدری اشتباه‌ها در کار ما تاثیر گذاشت. می‌توانستیم بازی را به ست پنجم بکشانیم اما ورزش والیبال غیر قابل پیش‌بینی است و هر اشتباه در این ورزش غیر قابل جبران خواهد بود.

وی درباره حضور پرشمار بازیکنان ملی‌پوش در برخی تیم‌ها گفت: برای قهرمان شدن و موفق بودن نیاز به ابزار وجود دارد. همه مربیان معطوف به مهره‌ها و بازیکنان خود هستند. شما هیچ گاه تیمی را نخواهید یافت که از مهره‌های کارآمد برخوردار نباشد و قهرمان شود. شاید تیمی بتواند بازی‌های خوبی ارائه دهد اما همیشه قهرمان، تیمی است که مهره‌های خوبی دارد. البته تیم‌های خوب و پرستاره‌ای هستند که قهرمان نمی‌شوند. در سال‌های اخیر دیدید که تیم‌های پرمهره‌ای بودند که نتوانستند قهرمان شوند. به نظر من مدیریت و سیستم خوب عامل اصلی در موفقیت یک تیم ورزشی است. صرف حضور مهره خوب در یک تیم ملاک برتری قاطع در آن تیم نیست و به نظرم هر تیمی که سیستم کامل‌تری داشته باشد. در نهایت موفق خواهد بود.

۱۳۹۴/۹/۸

اخبار مرتبط