آخرین رنكینگ برترین ورزشكاران تیراندازی

عکس خبري -آخرين رنکينگ برترين ورزشکاران تيراندازي

فدراسیون جهانی تیراندازی با كمان آخرین رنكینگ برترین ورزشكاران این رشته را اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان آخرین رنکینگ کمانداران را منتشر کرد که بر اساس آن در بخش ریکرو مردان نمایندگان کره‌جنوبی در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و نماینده هلند نیز در جایگاه سوم ایستاد. در این رده‌بندی در بین 200 کماندار برتر جهان صادق اشرفی در رده هشتاد و سوم قرار دارد.

در بخش ریکرو بانوان نیز زهرا نعمتی، ملیکا عبدالکریمی و شیوا خرمشاهی به ترتیب رده‌های چهل و دوم، هشتاد و نهم و یکصد و سی و هشتم قرار گرفتند. در این بخش دو کماندار از کره جنوبی و یک کماندار از آمریکا در رده‌های اول و سوم قرار دارند.

در بخش کامپوند مردان نمایندگان فرانسه، هلند و دانمارک جایگاه اول تا سوم را در اختیار گرفتند و اسماعیل عبادی نیز با یک پله صعود نسبت به ماه گذشته در رده جایگاه شانزدهم قرار دارد. در این بخش یاسر عمویی، امیر کاظم‌پور، مجید قیدی و حمزه نکویی به ترتیب در رده‌های سی‌وسوم، چهل و ششم، شصت و هفتم و صد و شانزدهم قرار دارند.

در بخش کامپوند بانوان نیز نمایندگان کلمبیا و 2 نماینده از روسیه در رده‌های اول تا سوم ایستادند. افسانه شفیعی در این رده‌بندی در جایگاه سی‌ونهم قرار دارد و سکینه قاسم‌پور، مینو عابدی، مریم رنجبر و شبنم سرلک نیز در جایگاه شصت و یکم، هفتاد و دوم، هفتاد و ششم، و صد و سوم قرار دارند.

۱۳۹۴/۹/۱۰

اخبار مرتبط