نفت برنده بازی حساس با فولاد

دیدار تیم‌های فولاد و نفت در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر درحالی با برتری تیم میهمان تهرانی به پایان رسید كه میزبان اهوازی پیروزی نیمه نخست را با شكستی تلخ در خانه عوض كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، دیدار تیم‌های فولاد و نفت در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر درحالی با برتری تیم میهمان تهرانی به پایان رسید که میزبان اهوازی پیروزی نیمه نخست را با شکستی تلخ در خانه عوض کرد.

در ادامه دیدارهای روز نخست از هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز یکشنبه با برگزاری یک بازی پیگیری شد که تیم فولاد خوزستان که در نیمه نخست با یک گل به برتری رسیده بود، در پایان نیمه دوم مقابل میهمانش نفت تهران تن به شکست ۲ بر یک داد.

در این بازی که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، مهدی دغاغله در دقیقه ۱۷ گل برتری تیم فولاد خوزستان را وارد دروازه نفت کرد اما آلوز نانگ بازیکن فصل پیش فولاد در دقیقه ۵۱ گل تساوی نفت تهران را به ثمر رساند. در دقیقه ۷۹ اما وحید امیری دومین گل تیم نفت را وارد دروازه فولاد میزبان کرد تا در این بازی مهم به پیروزی دست یابد.

شاگردان تهرانی علیرضا منصوریان با این پیروزی ۱۶ امتیازی شدند و لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم‌های ملوان بندرانزلی و پدیده مشهد به رده دهم جدول صعود کرد. فولاد هم با این باخت و ۹ امتیاز قبلی در جایگاه چهاردهم باقی‌ماند.

در دیگر بازی همزمان عصر امروز تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به تساوی بدون گل رضایت دادند.

۱۳۹۴/۹/۲۲

اخبار مرتبط